صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری همایش «نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» در شهرستان شفت

مسئول کمیته بانوان و امور خانواده فرمانداری شفت از برگزاری همایشی با عنوان « نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبرداد. عصمت محمد دوست در گفتگو با مهر با اشاره به تشکیل کمیته بانوان و امور خانواده ستاد دهه فجر شهرستان شفت برای برنامه ریزی در راستای اجرای […]

کد خبر : 29028 | 8:48 ب.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۶

مسئول کمیته بانوان و امور خانواده فرمانداری شفت از برگزاری همایشی با عنوان « نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

عصمت محمد دوست در گفتگو با مهر با اشاره به تشکیل کمیته بانوان و امور خانواده ستاد دهه فجر شهرستان شفت برای برنامه ریزی در راستای اجرای برنامه در ایام الله دهه فجر با محوریت نقش زنان، اظهار کرد: بیش از ۱۰ برنامه شاخص با مسئولیت کمیته بانوان در شفت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زنان ایرانی نقش و جایگاه خاصی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده اند، افزود: در راستای تبیین این نقش تلاش شده همایشی با عنوان «نقش زن در پیروزی انقلاب اسلامی» دهه فجر امسال در شهرستان شفت برگزار شود.

مسئول کمیته بانوان وامور خانواده فرمانداری شفت به سایر برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا به ویژه شهید مینا جعفرزاده، دیدار با خانواده شهدا، اجرای نمایش هنرآفرینی فرزندان انقلاب، ویزیت رایگان بانوان بخشی از برنامه های این کمیته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه فرش و صنایع دستی و دستاوردهای زنان شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت کشاورزی ویژه تسهیل گران و زنان روستایی، برگزاری مسابقات نقاشی، کاردستی با موضوع انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی تکواندو بانوان شهرستان از دیگر برنامه ها است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد