صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







وظیفه ما پیروی از ولایت با حفظ روحیه انقلابی است

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و اشتغال درست و بجاست اما عده‌ای خواستند تا از فضای فراهم‌شده به نفع دشمن سوءاستفاده کنند و این نظام را ناکارآمد جلوه دهند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای […]

کد خبر : 29112 | 12:24 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۶

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت: نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و اشتغال درست و بجاست اما عده‌ای خواستند تا از فضای فراهم‌شده به نفع دشمن سوءاستفاده کنند و این نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و خطاب به آنان اظهار کرد: عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنید و یاد او را همیشه در دل داشته باشید.

وی با تسلیت ایام فاطمیه افزود: زندگی حضرت زهرا (س) در تمام ابعاد شخصیتی، عبادی، اجتماعی، سیاسی و خانوادگی مملو از حکمت و معرفت است.

امام‌جمعه رودسر سیره و زندگی فاطمه زهرا (س) را مورد تأکید همگان قرار داد و تصریح کرد: این بانوی گران‌مایه اسلام تمام عمر خود را برای احیای دین و دفاع از حریم ولایت گذاشت و جان خود را در این مسیر نثار کرد.

وی با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا عملکرد نظام برای مردم بازگو شود.

روحانی خطاب به مسئولان برای رسیدگی به مشکلات مردم و ارائه خدمات مطلوب‌تر به آنان گفت: گره‌گشایی از کار مردم اقدامی ارزشمند است و هیچ لذتی بالاتر از خدمت به جامعه نیست.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور افزود: نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و اشتغال درست و بجاست اما عده‌ای خواستند تا از فضای فراهم‌شده به نفع دشمن سوءاستفاده کنند و این نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

امام‌جمعه رودسر بر لزوم حفظ وحدت در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با ایجاد تفرقه وحدت ملت ایران را از بین ببرند و به افکار شوم خود دست پیدا کنند و ازاین‌جهت وظیفه ما پیروی از ولایت با حفظ روحیه انقلابی و ارزش‌های خون شهدا است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد