صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







ناکارآمدی مسئولان در نظام اسلامی نوعی خیانت محسوب می‌شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان با ناکارآمدی به‌طور غیرمستقیم دشمنان را یاری می‌کنند گفت: ناکارآمدی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نوعی خیانت به شمار می رود. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در “سومین همایش جامعه ایمانی مشعر” در رشت با اشاره به اینکه فرزندان […]

کد خبر : 29130 | 10:06 ق.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۳۹۶

حجت الاسلام مهدوی

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه عده‌ای از مسئولان با ناکارآمدی به‌طور غیرمستقیم دشمنان را یاری می‌کنند گفت: ناکارآمدی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نوعی خیانت به شمار می رود.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در “سومین همایش جامعه ایمانی مشعر” در رشت با اشاره به اینکه فرزندان مذهبی و انقلابی ایران اسلامی باید همواره بدانند در چه زمان و مکانی به‌سر می‌برند اظهار داشت: امروز ایام آخرالزمان است و ملت ایران امروز در آخرالزمان و در یک جنگ حق علیه باطل به‌سر می‌برد و باید این امر را همه روزه به خود یادآوری کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه سیره زندگی تمامی معصومان عشق و عبادت به پروردگار بوده و در کنار این عبادت  رسیدگی به محرومان و مستضعفان را لحظه‌ای ترک نکردند افزود: امروز نظام سلطه به‌منظور جدایی مردم ایران از تمسک به ولایت هر اقدامی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این میان عده‌ای با ناکارآمدی به‌طور غیرمستقیم دشمنان را در این مسیر همراهی می‌کنند تصریح کرد: اگر بخواهیم در جنگ آخرالزمان حق علیه باطل به‌طور جانانه ورود کنیم باید اعتماد عمومی مردم کشور و تمامی مستضعفان جهان را به محضر اهل بیت (ع) جلب کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه تنها در مجالس ذکر نمی‌توان زمینه‌ساز تمدن بزرگ جهانی باشیم گفت: افراد انقلابی باید بتوانند با ترویج سیره زندگی معصومان و شهدا نهضت خدمت‌گذاری را که یکی از مقدمات ساختن یک تمدن نوین اسلامی بوده را در جامعه به مرحله ظهور برسانند.

مهدوی با تاکید بر اینکه امروز نظام  ایران اسلامی تنها نظام عروج اسلامی است که با تأسی از ولایت و عشق به ولیعصر (عج) در دنیا ابراز وجود می‌کند افزود: ناکارآمدی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت به انقلاب امام زمان (عج) است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه فرزندان هیئتی و انقلابی باید زمینه‌ساز ایجاد امید و اعتماد عمومی در جامعه اسلامی‌ باشند تصریح کرد: فتنه‌گران در تلاش بودند تا به بحث‌های تمدن ساز سبک زندگی اسلامی خدشه‌ وارد کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه امروز به‌دلیل ناکارآمدی برخی دولتمردان روحانیون و انقلابیون متحمل هزینه‌های گزاف در ابعاد مختلف می‌شوند خاطرنشان کرد: افرادی که باید در جامعه امید را ایجاد می‌کردند امروز توده ناامیدی را در جامعه رواج دادند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد