صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برپایی ایستگاه “سلامت و انقلاب” در رشت

مراسم افتتاحیه “ایستگاه سلامت و انقلاب” صبح امروز در رشت برگزار شد. به گزارش تسنیم، شاهرخ یوسف‌زاده چابک صبح امروز در مراسم افتتاحیه “ایستگاه سلامت و انقلاب” در رشت اظهار داشت: در مقوله سلامت طرح تحول سلامت نقش ارزشمندی در توجه به ارتقاء سلامت آحاد مردم  دارد و از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود. […]

کد خبر : 29141 | 10:11 ق.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۳۹۶

مراسم افتتاحیه “ایستگاه سلامت و انقلاب” صبح امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش تسنیم، شاهرخ یوسف‌زاده چابک صبح امروز در مراسم افتتاحیه “ایستگاه سلامت و انقلاب” در رشت اظهار داشت: در مقوله سلامت طرح تحول سلامت نقش ارزشمندی در توجه به ارتقاء سلامت آحاد مردم  دارد و از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اهمیت بیماری‌های غیرواگیر و عوارض آنها در جامعه تصریح کرد: در جوامع امروزی بیماری‌های غیرواگیر مهمترین علت مرگ و میر در دنیا محسوب می‌شود و ۷۴ درصد مرگ ‌ها ناشی از بیماری‌های غیرواگیر است.

وی با اشاره به اینکه درمان بیماری‌هایی نظیر پرفشاری خون و دیابت پرهزینه است خاطرنشان کرد: پیشگیری از این بیماری‌ها با روش‌های ساده‌ای امکانپذیر است و مهمترین مسئله‌ای که می‌تواند موثر واقع شود توجه به رژیم غذایی، فعالیت فیزیکی و تغییر سبک زندگی است.

یوسف‌زاده چابک با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه می‌توان گام بلندی در جهت افزایش طول عمر جامعه برداشت افزود: بسیاری از بیماری‌ها قابل پیشگیری است و در همین راستا چادرهایی در میدان شهرداری رشت طی ۴ روز برای مراجعه عموم مردم برپا کردیم.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت تنها یک حرکت نمادین است و امیدواریم بتوانیم این حرکت را ادامه دهیم گفت: حرکت آینده سیستم سلامت و درمان و سیاستگذاری وزارت بهداشت بر آن است که چنین امکاناتی را بین مردم ببرد چون مردم زمانی به سیستم درمانی مراجعه می‌کنند که دچار آسیب شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ما به‌عنوان متولی سلامت باید از مردم محافظت کنیم تا کیفیت و کمیت زندگی مردم تحت تاثیر این مراقبت‌ها قرار گیرد اظهار داشت: مردم باید بتوانند در نزدیکی محل کار و زندگی  خود به این امکانات بهداشتی دسترسی داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد