صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اجرای ۳۰ برنامه دهه فجر در هلال‌احمر گیلان

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان،گفت:بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در هلال‌ احمر سراسر استان برگزار می‌شود. مهدی ولی‌پور در گفت‌و گو با ایسنا،ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک فجر،با بیان اینکه کشور متعلق به همه مردم و مسئولان است،گفت:همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند و در حفظ و صیانت این نظام باید نقش […]

کد خبر : 29173 | 11:09 ق.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۶

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان،گفت:بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در هلال‌ احمر سراسر استان برگزار می‌شود.

مهدی ولی‌پور در گفت‌و گو با ایسنا،ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک فجر،با بیان اینکه کشور متعلق به همه مردم و مسئولان است،گفت:همه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند و در حفظ و صیانت این نظام باید نقش آفرین باشند.

وی افتتاح خانه هلال در روستای چلوند آستارا،گلباران مزار شهدا،اجرای طرح نیابت _(سرکشی از خانواده های شهدا و افراد سالمند)،شرکت در نماز جمعه،باز آموزی امدادگران،اهدای خون،برپایی چادر سلامت،اجرای طرح‌های حمایتی،افتتاح کانون‌های دانشجویی،پوشش امدادی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن،اجرای مانور،اجرای برنامه توان افزایی امدادگران را از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

ولی پور،دیدار با ائمه جمعه و حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن،اهدای خون،باز آموزی نجاتگران،دیدار با سالمندان و خانواده‌های شهدا در ۱۶ شعبه هلال احمر همزمان با ایام ا…دهه فجر اجرا می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد