صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







همه در عرصه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب به خوبی وارد شوند

آیت‌الله جنتی در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام و ملت ایران ۴۰ سال در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد،گفت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که با ۸۰ میلیون ایرانی طرف هستند. آیت‌الله جنتی عصر امروز- دوشنبه ۱۶ بهمن- در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل شورای نگهبان […]

کد خبر : 29190 | 9:27 ب.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۳۹۶

آیت‌الله جنتی در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام و ملت ایران ۴۰ سال در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد،گفت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که با ۸۰ میلیون ایرانی طرف هستند.

آیت‌الله جنتی عصر امروز- دوشنبه ۱۶ بهمن- در نشست هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل شورای نگهبان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است که خداوند نصیب ملت ایران کرد و شاید در آینده نصیب هیچ کشوری نشود، انقلابی که توانسته توطئه‌های سیاسی و امنیتی مختلف را از بین ببرد و ۴۰  سال سرپا بماند و دستاوردها و پیشرفت‌های خوبی را نصیب کشور کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه خون شهدا توانسته این نظام را حفظ کند، گفت: نظام اسلامی امروز امانتی در دست ما است و تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی داشته که باید جنبه‌های معنوی و مادی آن حفظ شود و در برابر تمامی تهدیدات و توطئه ها ایستادگی کند.

وی تاکید کرد: باید تهدیدات داخلی و خارجی را شناخت و احتمالات را بررسی کرد و مدنظر قرار داد و این موضوع بسیار مهمی است.

آیت الله جنتی افزود: دشمن نمی‌تواند بپذیرد نظامی ۴۰ سال در برابر او ایستادگی کرده است، به همین دلیل هر کاری که بتواند می‌کند تا این نظام را تضعیف کند ولی تاکنون هیچ کاری نتوانسته است انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم شنیدن صدای مردم و هم صدا شدن با آنان اظهار داشت: نباید خود را از مردم جدا کرد، وضعیت معیشتی مردم امر مهمی است، البته من وارد این حوزه نمی‌شوم ‌ولی ناراحتم که چرا برخی از مردم دچار مشکلات معیشتی هستند. جنتی با انتقاد از برخی مسئولین اضافه کرد: مسئولان باید با وضع فقیرانه زندگی کنند و وقتی وضع معیشتی مردم بد باشد، اعتراض می‌کنند چرا که نمی‌توانند مشکلات را تحمل کنند. دبیر شورای نگهبان گفت: ما نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که صدای اعتراض کسی بلند نشود، صدای اعتراضات باید بلند باشد اما باید طبق موازین قانونی صورت گیرد.

رئیس شورای خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: در این زمینه کارهایی می‌توان انجام داد و چاره‌ای اندیشید و برای رفع این مشکلات، باید اقدام کرد.

آیت الله جنتی با بیان این که خدمات بسیاری در کشور صورت گرفته است گفت: باید به مردم گزارش داد و آنان را قانع کرد تا متوجه شوند که مسئولین به فکرشان هستند و اگر هم نتوانسته‌ایم کاری بکنیم تصمیم داشته‌ایم ولی موفق نشده‌ایم.

جنتی در ادامه خطاب به اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از شما توقع دارم که همانطور که در همه صحنه‌ها خوب وارد می‌شوید و به نظام آبرو می‌دهید همانند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاهی که خدمتی بی‌سابقه بود در عرصه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب نیز به همان خوبی وارد شوید.

**مردم در ۲۲ بهمن توطئه ها را سرکوب می کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما امروز با آمریکا و اسرائیل و عربستان روبه رو هستیم و آنها باید بدانند که طرف آنها ۸۰ میلیون جمعیت است و نمی توانند با آنها روبه رو شوند و بدانند که مردم در ۲۲ بهمن مانند ۹ دی در صحنه هستند و توطئه ها را سرکوب می کنند.

وی تصریح افزود: امروز مساله براندازی اسلام و نظام مطرح است و باید این توطئه ها را برطرف کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد