صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به دهه فجر نیست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن باید در ۴۰ سالگی انقلاب به جامعه و نسل جوان منتقل شود گفت:برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به دهه فجر نیست. نصرت‌الله لطفی در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر […]

کد خبر : 29198 | 9:37 ب.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۳۹۶

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن باید در ۴۰ سالگی انقلاب به جامعه و نسل جوان منتقل شود گفت:برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به دهه فجر نیست.

نصرت‌الله لطفی در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن باید برای جامعه تبیین شود اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام و اهداف انقلاب اسلامی کار خطیری است که باید با همکاری همه دستگاهها،نهادها، تشکل های مردمی و قوای سه گانه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۵ درصد جمعیت کشور دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بیش از ۵۰ درصد جمعیت هم دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام و اهداف انقلاب اسلامی کار خطیری است که باید با همکاری همه دستگاهها، نهادها، تشکل های مردمی و قوای سه گانه انجام شود و این دستاوردهای بی بدیل به جامعه و نسل جوان که دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند منتقل شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه جزئیاتی از روند کار ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد و افزود: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به دهه فجر نیست و در طول سال ۹۷ اجرا می شود و ملاک ما کل سال ۹۷ است.

وی گفت: برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ستادی متشکل از کارگروه های مختلف تشکیل و کلیاتی به عنوان پیشنهاد ارائه شده است. این ستاد، از دو رکن اساسی تشکیل شده که شورای سیاست گذاری و ستاد اجرایی، ارکان اصلی آن هستند.

وی با بیان این که یک بخش این ستاد مربوط به هماهنگی و فعالیت های اجرایی است گفت: این فعالیت ها با همکاری استانها و شهرستانها اجرا می شود که مسئولیت این کار به عهده حجت الاسلام تقوی است.

لطفی افزود: امروز در جلسه شورای راهبری و سیاست گذاری، اعضا، رؤسا و همچنین مسئولیت های کارگروه های ستاد، بررسی و مشخص می شود و رسالت این شورا سیاست گذاری برای یک سال آینده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به دیدار برخی مدیران رسانه ملی با مقام معظم رهبری گفت: ایشان بر اهمیت این مناسبت و پرهیز از مستقیم گویی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر و نمایش و ارائه مستندات تاکید داشتند.

لطفی یادآور شد: در این ستاد، مقاماتی از قوای سه گانه و سایر ارگان ها، دعوت شده اند و تا پایان سال با برگزاری ۴ نشست به جمع بندی برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند رسید.

در ادامه این جلسه ساختار ستاد، ترکیب کارگروه ها و همچنین مسئولین و اعضای کارگروه ها مشخص شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد