صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ویژه برنامه‌های راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ اعلام شد

راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن در بیش از یک هزار شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای کشور با حضور ۶ هزار خبرنگار، تصویر بردار و گزارشگر داخلی و خارجی برگزار می شود. برنامه های راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن صبح امروز- چهارشنبه ۱۸ بهمن- در نشست خبری توسط قائم مقام شورای هماهنگی […]

کد خبر : 29238 | 4:41 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۶

راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن در بیش از یک هزار شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای کشور با حضور ۶ هزار خبرنگار، تصویر بردار و گزارشگر داخلی و خارجی برگزار می شود.
برنامه های راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن صبح امروز- چهارشنبه ۱۸ بهمن- در نشست خبری توسط قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

• راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از اهمیت بسیاری برخوردار است

نصرت الله لطفی در ابتدای این نشست با اشاره به مقطع حساس کنونی در کشور اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و ملت فهیم ایران با اتحاد و همدلی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار میهن اسلامی اضافه خواهند کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برگزاری مراسم میهمانی لاله ها در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن گفت: این مراسم به عنوان قدردانی و تجلیل از مقام شامخ شهدا که عزت امروز کشور مدیون آنهاست، در ۱۸ هزار گلزار شهدا در سراسر کشور برگزار می شود. این مراسم در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و همزمان در گلزار شهدای پاوه به عنوان نماد شهدای اهل تسنن و گلزار شهدای آشوری در اسلام شهر به عنوان نماد شهدای اقلیت های دینی به صورت ویژه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می گردد.

* بانگ رسای تکبیر فاطمی شامگاه ۲۱ بهمن در سراسر کشور طنین انداز می شود

نصرت الله لطفی در خصوص برنامه های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شامگاه شنبه ۲۱ بهمن به یاد سالهای پیروزی انقلاب در سال ۵۷، بانگ رسای تکبیر فاطمی در هر کوی و برزن توسط مردم طنین انداز خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان گوهربار امام راحل که فرمودند” حفظ نظام از اوجب واجبات است”، تاکید کرد: نظام متکی به مردم شکست ناپذیر است و یکی از جلوه ها و مصادیق مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی، راهپیمایی ها و مراسمی است که با حضور پرشکوه مردم در طول سال به ویژه در ۲۲ بهمن برگزار می شود.

* راهپیمایی ۲۲ بهمن در یک هزار شهر و شهرستان و ۴ هزار روستای کشور برگزار می شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که اکنون و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب به ثمر رسیده و شاهد بالندگی نظام هستیم، تصریح کرد: این نظام مقدس منجر به فروپاشی استکبار در جهان خواهد شد و از این رو مستکبرین جهانی احساس خطر می کنند و در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه با تشریح برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن امسال در تهران و سراسر کشور گفت: راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن، در یک هزار شهر و شهرستان و ۴ هزار روستا برگزار می شود.

لطفی ضمن اعلام مسیرهای ۱۰ گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران افزود: مردم تهران ساعت ۹ صبح حرکت خود را از مسیرهای ۱۰ گانه به سمت میدان آزادی آغاز می کنند و شروع مراسم رسمی در میدان آزادی ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در سراسر کشور، امسال نیز باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل، با حضوری انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم به‌ویژه به آمریکای مستکبر خواهند داد.

نصرت الله لطفی با اشاره به حوادث اخیر اضافه کرد: ۲۲ بهمن امسال در حالی ملت بزرگ ایران ، سی و نهمین سالگرد انقلاب خود را جشن خواهند گرفت که در چند ماه گذشته، شاهد نابودی حکومت خودخوانده وجنایتکارانه تکفیری های داعشی در عراق و سوریه بوده و دیگر بار یاد و خاطره همه سربازان جبهه بیداری اسلامی ، بویژه شهدای مظلوم حرم را گرامی می دارد. ۲۲ بهمن امسال ، مردم ایران با افتخار جشن سالگرد انقلاب خود را پاس خواهند داشت در حالی که همین ملت در ماه گذشته با هوشیاری و بیداری ، یکی دیگر از فتنه های آمریکایی – صهیونیستی را در سراسر کشور خنثی کردند.

لطفی با اشاره به اینکه ۲۲بهمن امسال، روز بزرگ فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و مردمی‌ترین و بزرگ‌ترین جشن ملت ایران است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ، علما و مراجع عظام و روسای محترم قوای سه گانه تاکید کرده‌اند ، حفظ وحدت ، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ملت ایران است.

وی یوم الله ۲۲ بهمن را روز تجلیل از مجاهدت‌های امام راحل ، فجرآفرینان و ایثارگران و تجدید میثاق با امام، شهیدان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ۲۲ بهمن امسال ، فرصت استثنایی فریاد عزت و اقتدار ایران اسلامی است. عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی ملت بزرگ و ایثار و فداکاری آحاد ملت به خصوص خاندان معظم شهدا و به‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، علم و فناوری ، مدافعان حرم و همچنین حاصل پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های علم و فناوری و رشد پرفروغ در عرصه‌های مختلف علمی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: ۲۲ بهمن امسال، مردم ایران از هر قومیت و نژاد و سلایق سیاسی،همه با پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد و در تمامی استانهای کشور و با تدبیر ستادهای استانی ، برنامه های ویژه ، متنوع و نوآوری در مسیرهای راهپیمایی پیش‌بینی شده که با حضور مردم عزیز ، به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان مراسم در سراسر کشور از همه سلائق، جناح ها و گرایش ها انتخاب شده اند، گفت: امسال نیز برای تمام مراکز استان های کشور و شهرهای بزرگ، سخنران ملی پیش بینی شده و از تهران اعزام شده و سخنران رسمی مراسم ۲۲ بهمن خواهند بود.

برپایی هزار و ۴۰۰ غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدادی و رفاهی در مسیرهای ۱۰ گانه تهران

لطفی اظهار داشت: در تهران و مسیرهای ده گانه و به ویژه در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی و از میادین صادقیه و فتح و سه راه فرودگاه تا میدان آزادی ، بیش از هزار و ۴۰۰ غرفه فرهنگی، هنری، خبری، امدادی و رفاهی توسط تشکل‌های مردمی، سازمان‌ها و نهادها برای بازدید مردم عزیز پیش بینی شده و بیش از ۲ هزار غرفه در مسیر‌های راهپیمایی حدود هزار نقطه در سراسر کشور در نظر گرفته شده است. همچنین ایجاد غرفه های ویژه محصولات تولیدی- صنعتی شرکتهای ایرانی ،جلوه ای از خودکفایی و توانایی ایرانیان و بخشی از تجلی حماسه اقتصاد مقاومتی ایران سربلند است.

وی افزود: امسال ، بیش از ۶ هزار خبرنگار ، عکاس و فیلمبردار مراسم ۲۲ بهمن در سراسر کشور را پوشش خبری می دهند که در تهران ۲۵۰ خبرنگار خارجی و ۲ هزار ۸۰۰ خبرنگار ، عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری داخلی حضور دارند. بیش از ۳ هزار خبرنگار،عکاس و تصویربردار در سایر استانهای کشور برای پوشش مراسم حضور خواهند داشت. همچنین تمامی شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله ۳۵۰ گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه های استانی کشوردر مسیرهای راهپیمایی ، مراسم ۲۲ بهمن را به صورت مستقیم و تولیدی پوشش خبری ـ تصویری خواهند داد.

لطفی در ادامه از حضور بسیاری از شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشورهای دیگر در ایران خبر داد و افزود شبکه های خارجی از جمله شبکه های تلویزیونی او-آر-اف انگلستان– المیادین – المنار- الجزیره –العراقیه – راشا تودی – آر تی ال و زد دی اف آلمان – خبرگزاری ای اف ای اسپانیا و سی سی تی وی و شین هوا چین –خبرگزاری های فوجی وکیودو و روزنامه های آساهی و یومیوری ژاپن- خبرگزاری بلومبرگ و ای پی و شبکه تلویزیونی ای پی تی ان آمریکا و خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز آمادگی پخش گزارشات خبری را داشته اند و با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و میدان آزادی خبر رسانی خواهند کرد .

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص مراسم ویژه ۲۲ بهمن میدان آزادی تهران گفت: مراسم رسمی یوم‌الله ۲۲ بهمن در میدان آزادی تهران ، رأس ساعت ۱۰ صبح ، با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران و با حضور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران، جانبازان و مردم فهیم و همیشه در صحنه و مسئولین لشکری و کشوری، سفرا، کارداران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم و میهمانان خارجی به ویژه جوانان کشورهای اسلامی و تعدادی از علما و شخصیتهای فرهیخته ، فرهنگی ، سیاسی کشورهای اسلامی در تهران آغاز می شود. این مراسم با پرواز بادکنک‌ها از برج آزادی و انجام جلوه های ویژه و برنامه های مختلفی از جمله سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی ، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران،اجرای سرود توسط گروه سرود ۱۳۵۷ هزار نفری جوانان دانش آموز و گروه تواشیح و مداحی حماسی یکی از مداحان و قرائت قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن همراه خواهد بود.

نصرت اله لطفی افزود: حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران ، سخنران رسمی مراسم ۲۲ بهمن امسال در تهران هستند. همچنین در پایان مراسم ، نماز جماعت ظهر در چادرهای نماز هلال احمر ، تمامی نمازخانه های ادارات ، مدارس و مساجد مسیرها اقامه خواهد شد و گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان بخش برنامه ها خواهد بود.

* بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده

نصرت الله لطفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که برنامه های جشن ۴۰ سالگی انقلاب، از فجر ۹۶ آغاز می شود گفت: سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و بهار آزادی را برگزار می کنیم و برنامه های این مراسم محدود به دهه فجر نیست بلکه از دهه فجر ۹۶ آغاز می شود و در طول سال ۹۷ ادامه دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود:کارنامه عملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته باید برای جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سالگی سن بلوغ و پختگی است اظهار داشت:انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در همه بخش ها داشته و با توجه به اینکه ۸۵ درصد جمعیت کشور، دوران قبل از انقلاب را به یاد ندارند، این دستاوردها و پیشرفت ها باید برای آنان تشریح شود.

* ارائه کارنامه نظام و پاسخ به شبهات، برنامه های اصلی ۴۰ سالگی انقلاب/ به جوانان کشور مباهات و افتخار می کنیم

نصرت الله لطفی در پاسخ به سئوال خبرنگار رادیو جوان در خصوص ملزومات ایجاد نشاط و امید در میان جوانان و برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این خصوص اظهار داشت: امروز جوانان کشور، هدف اصلی قرار گرفته اند و دشمن در صدد است این قشر عزیر، فهیم و هوشیار را با سیاه نمایی و القائات نادرست ناامید کند و به همین دلیل وظیفه ما مضاعف است. ما به جوانان ایران افتخار و مباهات می کنیم و باید این قشر را با برنامه های جذاب و اثربخش و با زبان هنر نسبت به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی و اهداف و آینده آن آگاه سازیم و با حقایق آشنا کنیم.

وی ادامه داد: در دوران طاغوت درکشوری به سر می بردیم که در همه بخش ها وابسته بود و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در ارتش ایران وجود داشت و استقلال و آزادی وجود نداشت. امروز این کشور به صورت مستقل و با دموکراسی دینی اداره می شود و تمام مسئولین کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند. این واقعیات را باید به جوانان منتقل کرد.

لطفی اضافه کرد: کشوری که در دوران مقدس قادر به ساخت سیم خاردار نبود، امروز به لحاظ موشکی و نظامی به پیشرفت های عظیمی رسیده و همه این پیشرفت ها در حوزه های مختلف به دست همین جوانان غیور کشور به دست آمده و تجهیزاتی در کشور تولید می شود که در کشورای آمریکا و روسیه نیز وجود ندارد. جوانان ما به لحاظ علمی و معنوی رشد چشمگیری داشته اند و شهید حججی و شهدای هسته ای از مصادیق آن هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: رسالت اصلی ما در ۴۰ سالگی انقلاب، انتقال همین دستاوردها و توانمندی ها به نسل جوان است و در سال آینده در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب، ارائه کارنامه نظام و پاسخ به شبهات جزو برنامه های اصلی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد