صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جمهوری اسلامی باید به اقتدار علمی و اقتصادی دست یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:رسالت امروز ما گسترش علم و حرکت در مرزهای دانش  است تا همانگونه که رزمندگان ما در جبهه های نظامی با اقتدار به پیروزی دست یافتند،انشالله روزی برسد که جمهوری اسلامی ایران نیز به یک اقتدار همه جانبه علمی و اقتصادی دست یابد. به گزارش ایسنا،جشن ستادی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 29248 | 5:00 ب.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:رسالت امروز ما گسترش علم و حرکت در مرزهای دانش  است تا همانگونه که رزمندگان ما در جبهه های نظامی با اقتدار به پیروزی دست یافتند،انشالله روزی برسد که جمهوری اسلامی ایران نیز به یک اقتدار همه جانبه علمی و اقتصادی دست یابد.

به گزارش ایسنا،جشن ستادی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران همراه با تقدیر از مدافعان حرم زینبی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست،مسئولین،اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت برگزار شد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،در این مراسم ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر روز شاهد پیشرفت  های روزافزون و توسعه کشور سر افراز ایران در زمینه های مختلف هستیم که این اتفاق مهم شاید در تاریخ بی نظیر باشد که کشوری مستقل و بدون اتکاء به ابر قدرت های جهانی بتواند راه های پیشرفت و توسعه را به تنهایی طی کند.

وی افزود:در سال گذشته که در مراسم ستادی جشن انقلاب از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان مدافع حرم سخن گفته می شد، شاید کسی فکر نمی کرد که قرار است کمتر از یک سال جبهه مقاومت بتواند طومار داعش و تکفیری های تحت حمایت آن ها در هم بپیچد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت:رسالت امروز ما گسترش علم و حرکت در مرزهای دانش  است تا همانگونه که رزمندگان ما در جبهه های نظامی با اقتدار به پیروزی دست یافتند،انشالله روزی برسد که جمهوری اسلامی ایران نیز به یک اقتدار همه جانبه علمی و اقتصادی دست یابد و به فرموده پیامبر عزیز اسلام جامه عمل بپوشاند که فرموده «دانش اگر در ثریا هم باشد مردمی از فارس به آن دست پیدا می کنند».

انقلاب اسلامی ایران یک ضربه سخت و مهلک به استعمارگران وارد کرده است

سردار محمد علی حق بین،فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان که سخنران ویژه این مراسم بود،ضمن تببین دلایل ایجاد داعش و النصره در کشور سوریه و عراق، گفت:در حال حاضر،انقلاب اسلامی ایران یک ضربه سخت و مهلک به استعمارگران و جهانخواران وارد کرده است.استعمارگرانی که طی صدها سال با اجیر کردن و فریب انسان ها برای خود سلاح و قدرت تهیه کرده بودند.

حق بین خطاب به جامعه دانشگاهی علوم پزشکی گیلان،تصریح کرد:شما جامعه علمی حوزه بهداشت و درمان باید علم آینده این حوزه را به نحوی شایسته و خوب طراحی کنید و طراحی های دشمنان را نیز خوب بشناسید و تجزیه و تحلیل کنید، چون دشمنان دارند هر روز برای من و شما طراحی می کنند و سعی دارند طراحی های خود را نیز عملیاتی کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، خاطرنشان کرد:دشمنان توانستند در طول ۱۵ سال داعش و النصره را طراحی کنند تا با استفاده از قدرت نظامی این گروه تکفیری هر جامعه ای را که بخواهند از بین ببرند و اگر هم نتوانستد با قدرت نظامی این کار را بکنند و یا با فروپاشی خانواده ها جوامع را مورد هدف قرار دهند.

وی هدف اصلی از تشکیل داعش را مقابله با جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و افزود:اگر جوانان و مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق با این گروه تکفیری مقابله نمی کردند امروز باید در سرتاسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران با آنان می جنگیدیم.

در ادامه دکتر مسعود اسلامی،معاون بهداشت و درمان سپاه قدس نیز گفت:انقلاب اسلامی ایرانی که امروز به دست ما رسیده حاصل خون هزاران شهیدی است که با نثار جان خون توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

دکتر اسلامی به نمایندگی از تمامی مدافعان حرم شاغل در دانشگاه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خاطر حمایت های همه جانبه از مدافعان حرم تقدیر کرد.

حجت الاسلام امیر چهری،مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک ایام دهه فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه، با اشاره به آیه ۳۵ سوره نور، گفت: همانگونه که مشکات حافظ نور و روشنی است، حضرت فاطمه (س) نیز مشکات ولایت بود که توانست با تحمل کردن رنج ها و مرارت ها در طی ۱۸ سال حریم ولایت را حفظ کند.

گفتنی است؛ در این مراسم از «کتاب مدافعان حرم زینبی» که مجموعه خاطرات مدافعان حرم شاغل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است رونمایی شد. در پایان از مدافعان حرم شاغل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد و همچنین به برگزیدگان قرآنی نیز جوایزی اهداء شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد