صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شرایط را برای حضور باشکوه مردم در ۲۲بهمن آماده کنیم

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همه وظیفه داریم شرایط را برای حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه آماده کنیم. به گزارش ایسنا،مهندس رحیم حیدری امروز در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه،این وظیفه ماست که به ارباب رجوع خود بهترین خدمات را بدهیم،گفت:برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن باید شرایط را برای […]

کد خبر : 29258 | 12:49 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۳۹۶

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همه وظیفه داریم شرایط را برای حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه آماده کنیم.

به گزارش ایسنا،مهندس رحیم حیدری امروز در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه،این وظیفه ماست که به ارباب رجوع خود بهترین خدمات را بدهیم،گفت:برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن باید شرایط را برای مردم همیشه در صحنه آماده کنیم.

وی افزود:انقلاب اسلامی یا هر نظامی ریزش‌ها و رویش‌هایی دارد که با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری رویش انقلاب از ریزش آن بیشتر است.

فرماندار آستانه اشرفیه ادامه داد:انقلاب بعد از پیروزی علاوه بر فشارهای خارجی،در داخل کشور توسط گروهک ها و قومیت‌ها تحت فشار قرار گرفته بود،اما الان ایران در شرایطی وجود دارد که در منطقه تاثیرگذار است و کشورهای منطقه بدون حضور ایران نمی توانند،تصمیماتی را به ثمر برسانند.

وی تصریح کرد:تمام استکبار آمده است که ایران و جبهه مقاومت را از بین ببرد،خداوند را شکر میکنم ایران اسلامی توانسته قدرتمندتر از گذشته باشد به همین دلیل باید پیوند بین مردم با یکدیگر و نظام را محکمتر کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد