صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






به مناسبت دهه فجر، برپایی بازارچه خیریه دانش آموزی در صومعه سرا

بازارچه خیریه ای از محصولات محلی توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی یکی از مدارس پسرانه بخش تولمات شهرستان صومعه سرا به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند برپا شد. بعدازظهر چهارشنبه بازارچه خیریه ای از محصولات و دست کاشت های محلی و انواع شیرینی های سنتی توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی یکی از مدارس پسرانه […]

کد خبر : 29270 | 1:29 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۳۹۶

بازارچه خیریه ای از محصولات محلی توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی یکی از مدارس پسرانه بخش تولمات شهرستان صومعه سرا به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند برپا شد.

بعدازظهر چهارشنبه بازارچه خیریه ای از محصولات و دست کاشت های محلی و انواع شیرینی های سنتی توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی یکی از مدارس پسرانه بخش تولمات صومعه سرا به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند برپا شد.

به گزارش مهر، این بازارچه خیریه به همت دانش آموزان مقطع ابتدایی مدرسه شهید عظیم داوری با همکاری والدین و مدیران و معلمان این دبستان برپا شد.

 مدیر مدرسه شهید عظیم داوری در حاشیه این بازارچه اظهار کرد: هدف از برگزاری این بازارچه  کمک به دانش آموزان بی بضاعت این مدرسه توسط همکلاسی های خود آنها است.

 سید امین نعیمی افزود: در این بازارچه تلاش شد تا دانش آموزان با محصولاتی که توسط خود آنها و خانواده هایشان در سطح روستاها تولید و پرورش می دهند عرضه شود.

وی با بیان اینکه آموزش حس مسئولیت پذیری، کمک به همنوع، آموزش کسب مهارت های زندگی از دیگر اهداف برگزاری این بازارچه خیریه دانش آموزی  بود.

نعیمی با اشاره به انجام چنین برنامه هایی در طول سال به مناسبت های مختلف، تصریح کرد: در این بازارچه انواع شیرینی ها و محصولات محلی به معرض دید و فروش علاقه ‌مندان گذاشته شد.

علی دانش آموز پایه پنجم این مدرسه نیز گفت: از اینکه با این کار می توانم به تعدادی از همکلاسی های خود کمک کنم حس بسیار خوبی دارم.

وی با اشاره به اینکه وقتی لبخند همکلاسی خود را که نمی تواند همه نیازهای خود را تأمین کند با این کار می بینم حس بزرگ بودن به من دست می دهد، ادامه داد: برگزاری این بازارچه سبب شد که در بافت این عروسک های سنتی به مادرم نیز کمک کنم.

علی همچنین خاطرنشان کرد: کسب درآمد از فروش این محصولات هم سبب شد که متوجه شوم پدرم چه زحمتی برای تأمین هزینه های زندگی ما انجام می دهد و اکنون بیش از گذشته قدر زحمات او را می دانم.

عروسک های بافتنی ، انواع سبزی های محلی ، انواع ترشیجات و شیرینی جات و آجیل های محلی و سنتی از جمله محصولاتی بودند که توسط دانش اموزان این مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند  در این بازارچه به فروش گذاشته شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد