صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره ۶۳ شهید انقلاب اسلامی استان گیلان +گزارش تصویری

یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان عصر پنج شنبه ۱۹ بهمن در گلزار شهدای شهر رشت برگزار شد. امام جمعه بندرانزلی در این مراسم با اشاره به غربت شهدای دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوران مبارزات انقلاب نه تنها اجازه هیچ تجلیلی از شهدا را نمی‌دادند بلکه خانواده آن‌ها مجبور بودند پول تیری را […]

کد خبر : 29279 | 10:18 ق.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۶

یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان عصر پنج شنبه ۱۹ بهمن در گلزار شهدای شهر رشت برگزار شد.

حجت الاسلام‌ و‌المسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین هوشیاری، بصیرت و ذوب بودن در ولایت را معیار شناخت انسان‌های انقلابی دانست و گفت: انسان‌هایی که بدون هیچ چشم‌داشتی در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند و به‌دنبال حفظ اسلام هستند اجر بیشتری نزد خداوند دارند.

وی با بیان اینکه امروز باید خودمان را مورد سنجش قرار دهیم که آیا در زمان لزوم حامی رهبرمان هستیم یا خیر افزود: فتنه ۸۸ یکی از عرصه‌های مقابل با دشمن بود و افرادی که حق را از باطل تشخیص دادند و به میدان دفاع از ولایت آمدند جایگاهشان والاتر از افرادی است که بعد از فتنه ادعای انقلابی بودن کردند.

شمس‌الدین با تاکید بر اینکه امروز هم افرادی هستند که هنوز از فتنه اعلام برائت نکرده‌اند و حتی در مراسم گرامیداشت ۹ دی و دیگر مراسمات ضدفتنه شرکت نمی‌کنند ابراز داشت: این افراد انسان‌هایی ترسو هستند‌.

امام جمعه بندرانزلی خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن، هم افرادی که معتقد به نظام هستند و هم آن‌هایی که داعیه‌دار وطن‌پرستی هستند باید در راهپیمایی شرکت کنند تا دشمنان بدانند که مردم هیچ‌گاه به آنان اجازه انجام کار غلطی را نمی‌دهند.

شمس الدین تصریح کرد: افرادی که در روز ۲۲ بهمن به ندای رهبرشان لبیک گفته و در صحنه دفاع از انقلاب و کشور حضور پیدا می‌کنند نسبت به افرادی که در راهپیمایی شرکت نمی‌کنند اجر بیشتری در نزد خداوند دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان گیلان برگزار شد، مزار شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان گیلان گلباران شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد