صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برپایی نمایشگاه “تقریظ ماندگار” در رشت

نمایشگاه “تقریظ ماندگار” با موضوع معرفی کتاب‌های تمجید شده از سوی مقام معظم رهبری در رشت برگزار شد. به گزارش تسنیم، نمایشگاه “تقریظ ماندگار” توسط  اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در کتابخانه میرزا کوچک جنگلی در رشت برپا شد. تقریظ نگاری به‌معنای نوشتن مطلبی در تمجید […]

کد خبر : 29324 | 9:57 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۶

نمایشگاه “تقریظ ماندگار” با موضوع معرفی کتاب‌های تمجید شده از سوی مقام معظم رهبری در رشت برگزار شد.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه “تقریظ ماندگار” توسط  اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در کتابخانه میرزا کوچک جنگلی در رشت برپا شد.

تقریظ نگاری به‌معنای نوشتن مطلبی در تمجید کتاب یا نوشته‌ای است و یکی از راه‌های زنده نگهداشتن فرهنگ اسلام ناب و خط مستقیم انقلاب است و همواره در میان بزرگان دین رواج داشته است.

تقریظ نگاری راهی است تا جامعه و نسل جوان با گذشته پرغرورشان آشنا شوند و فایده‌اش تربیت انسان الگوساز است تا چراغ راه شود.

نگارش و چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس و سپس تقریظ نگاری بر آن، آدم‌های آسمانی را با معیارهای محسوس زمینی معرفی و آنها را دست یافتنی می‌کند.

اگر الگوها را به قدری آسمانی کردیم که دست نیافتنی شدند آنها را از دست داده‌ایم و روش مقام معظم رهبری در تقریظ نگاری که رویه بزرگان دینی ما است، رویه‌ای هدایتگر است که جامعه را به‌سمتی می‌کشاند که مشتاق خواندن این کتاب‌ها شوند.

در نمایشگاه ” تقریظ ماندگار” به معرفی ۴۲ عنوان رمان که توسط مقام معظم رهبری مورد تمجید قرار گرفته پرئاخته شده که از آن جمله می‌توان به آثاری چون، ” سفر به شهر زیتون”،” یاور صادق”، “پایی که جاماند”، “شانه‌های زخمی خاکریز” ،”یادداشتهای خرمشهر”، “دسته یک”، “از الوند تا قراویز” و “عبور از آخرین خاکریز” و بسیاری آثار دیگر اشاره کرد.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد