صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان آستارا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: کاندیدای اصلح کسی است که به دنبال تحقق شاخص‌های اسلام ناب محمدی (ص) باشد. حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع مردم شهرستان آستارا اظهار کرد: قرآن کتاب زندگی انسان‌ها است و کسی نباید در هیچ شرایطى ارتباط خود را با آن قطع کند. وی با تاکید بر […]

کد خبر : 2952 | 11:28 ب.ظ | ۱۴ خرداد , ۱۳۹۲

66

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: کاندیدای اصلح کسی است که به دنبال تحقق شاخص‌های اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع مردم شهرستان آستارا اظهار کرد: قرآن کتاب زندگی انسان‌ها است و کسی نباید در هیچ شرایطى ارتباط خود را با آن قطع کند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که با قرآن ارتباط دارند حقایق را می‌بینند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) همواره با قرآن بود و با قرآن انس گرفته بود، نزدیکان امام خمینی (ره) نقل می‌کنند که لحظه‌ای امام را ندیدیم که از قرآن دور باشد.

این مسئول با بیان اینکه دلیل برخی از خطاهای مسئولان عدم ارتباط با قرآن است، تصریح کرد: اگر دنبال یقین و تعهد و عزت و عظمت می‌گردیم راهش تنها انس با قرآن است.

تویسرکانی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حساسیت‌ها در انتخاب کاندیدای اصلح، افزود: در انتخابات باید به دنبال عقاید و عقبه فکری کاندیداها باشیم و کاندیدایی را انتخاب کنیم که با تمام وجود به اسلام ناب محمدی (ص) وابسته باشد.

وی با بیان اینکه برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری مطابق با فرهنگ قرآنی صحبت نمی‌کنند خاطرنشان کرد: تمام مسایل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید از قرآن گرفته شود و برنامه‌ریزی‌های ما با قرآن باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، مذاکره و سازش با آمریکا را زیر پا گذاشتن خون هزاران شهید و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و مطمئناً شاهد سقوط آمریکا خواهیم بود.

*خلق حماسه سیاسی سقوط آمریکا و صهیونیسم را سرعت می‌بخشد

تویسرکانی اضافه کرد: خلق حماسه سیاسی سقوط آمریکا و رژیم صهیونیسم را سرعت می‌بخشد و این امر موجب توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.فرد اصلح کسی است که مدیریت را بر مبنای اسلام قرار داده و از ولایت فقیه تبعیت کامل داشته باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، کاندیدای اصلح را کسی دانست که به دنبال تحقق شاخص‌های اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

وی اعتقاد و دلبستگی به اسلام ناب محمدی (ص)، کارآمدی و مدیریت و ارزشی و انقلابی بودن را از معیارهای تشخیص فرد اصلح عنوان کرد.

به گزارش فارس، مراسم مذکور در مسجد جامع شهر لوندویل با حضور جمع کثیری از مردم آستارا برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد