صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بصیرت و زمان‌سنجی خود را نشان دادند

امام‌جمعه آستارا دم از همه‌پرسی زدن آن‌هم از زبان مسئولین ارشد کشور را خلاف وحدت و باعث پاره پاره شدن انسجام مردم دانست و گفت: احساس می‌شود برخی از مسئولین جهت سرپوش گذاشتن روی کم‌کاری‌های خود موضوع همه‌پرسی را پیش کشیدند تا ذهن مردم را از کم‌کاری‌ها و بدرفتاری‌های سیاسی خود منحرف کنند. به گزارش […]

کد خبر : 29521 | 11:36 ق.ظ | ۲۸ بهمن , ۱۳۹۶

امام‌جمعه آستارا دم از همه‌پرسی زدن آن‌هم از زبان مسئولین ارشد کشور را خلاف وحدت و باعث پاره پاره شدن انسجام مردم دانست و گفت: احساس می‌شود برخی از مسئولین جهت سرپوش گذاشتن روی کم‌کاری‌های خود موضوع همه‌پرسی را پیش کشیدند تا ذهن مردم را از کم‌کاری‌ها و بدرفتاری‌های سیاسی خود منحرف کنند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن سال‌روز شهادت دبیرکل سابق حزب‌الله اظهار کرد: حزب‌الله خاری در چشم عربستانی‌ها، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شده و روزبه‌روز بر اقتدار آن افزوده می‌شود.

وی به اشاره به فرارسیدن سال‌روز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز از شهادت مردم قم در تظاهرات ۱۹ دی‌ماه سال ۵۷ تصریح کرد: قیام مردم تبریز راه را برای قیام و راهپیمایی دیگر شهرهای کشور هموار کرد تا مردم ایران با راهپیمایی‌های خود، رژیم شاهنشاهی را از بین بردند.

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم و شهادت این بانوی بزرگوار، دفاع از شوهر نبوده بلکه حمایت از ولی‌امر و امام زمان خود بود خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با شهادت خود به ما یاد داد که در راه ولایت باید جان خود را تقدیم کرد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه از مسئول و غیرمسئول، برخی‌ها به ارزش و جایگاه ولایت واقف نیستند بیان کرد: امنیت به‌واسطه قدرت ولایت در همه جای کشور حاکم شده است، باز یک‌عده از ولایت تمرد کرده و از ولایت‌پذیری، تنها شعار دادن را بلد هستند.

حافظ‌نیا حضور باشکوه مردم ایران در راهیپمایی ۲۲ بهمن را به فرمان ولایت فقیه و در راه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: هر زمان که کار برای مسئولین سخت می‌شود دست به دامان رهبری شده و این را بدانید هرکس در مقابل ولایت بایستد قطعاً نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر به عملکرد مسئولین دولت بود مردم هیچ‌وقت در راهپمیایی ۲۲ بهمن حضور پیدا نمی‌کردند گفت: مردم با حضور پرشور و میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بصیرت و زمان‌سنجی خود را نشان دادند و این حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وظیفه مسئولین دولت را سخت می‌کند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه بعضی از مسئولین ارشد کشور در سخنرانی‌های اخیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، دم از همه‌پرسی زدند که حرف بسیار زشتی بود، خاطرنشان کرد: دم از همه‌پرسی زدن آن‌هم از زبان مسئولین ارشد کشور خلاف وحدت بوده و با این حرف‌ها انسجام مردم پاره‌ می‌شود.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند گفت: احساس می‌شود برخی از مسئولین جهت سرپوش گذاشتن روی کم‌کاری‌های خود موضوع همه‌پرسی را پیش کشیدند تا ذهن مردم را از کم‌کاری‌ها و بدرفتاری‌های سیاسی خود منحرف کنند.

حافظ‌نیا مباحث درمانی و معضلات بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی را از جمله مشکلات مطرح شهرستان آستارا دانست و بیان کرد: مشکلات درمانی مردم این شهرستان را به صورت تلفنی و پیامی به گوش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان رسانیدم و به آن‌ها گفتیم که مردم شهرستان آستارا از عملکرد شما ناراضی هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد