صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







افکار عمومی جهان نسبت به مسئله انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بسیج شود

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اهمیت بیت المقدس و مسئله فلسطین برای جهان اسلام گفت: انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی و سفارت آمریکا به شهر بیت المقدس با واکنش شدید مسلمانان جهان و افکار عمومی مواجه خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رمضان شریف، در نشست ستاد […]

کد خبر : 29724 | 11:30 ق.ظ | ۱۶ اسفند , ۱۳۹۶

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اهمیت بیت المقدس و مسئله فلسطین برای جهان اسلام گفت: انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی و سفارت آمریکا به شهر بیت المقدس با واکنش شدید مسلمانان جهان و افکار عمومی مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رمضان شریف، در نشست ستاد انتفاضه و قدس که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه مسئله فلسطین و آزادی بیت المقدس و مقابله با رژیم صهیونیستی همواره مورد توجه رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: در ۴۰ سال گذشته به برکت نامگذاری روز قدس، مسئله فلسطین همواره کانون توجه بوده و مهمترین هدف روز قدس که جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین بوده است به خوبی محقق شده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هدف از تشکیل این نشست را بررسی راهکارهای رسانه ای برای مقابله با تصمیم رژیم صهیونیسنی و دولت آمریکا نسبت به انتقال پایتخت این رژیم غاصب به شهر بیت المقدس عنوان کرد و افزود: لازم است در حوزه رسانه و مدیریت افکار عمومی اقدامات موثری برای مقابله با این تصمیم انجام شود.

وی اضافه کرد: کار ستاد انتفاضه و قدس در کنار برگزاری روز جهانی قدس، بررسی و هماهنگی در خصوص موضوعات مرتبط با قدس است که نیازمند کار میدانی و مردمی و اگاهی بخشی به افکار عمومی در داخل و خارج از کشور است.

• جمهوری اسلامی ایران پرجمدار آزادی فلسطین در جهان است

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با بیان این مطلب که ۷۸ روز تا برگزاری روز جهانی قدس در سال آینده باقی مانده اظهار داشت: این مناسبت باید به بهترین وجه برگزار شود.

وی با اشاره به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که در اردیبهشت ماه سال آتی قصد دارد، اقدام شیطانی خود را عملی کند و ما نیاید اجازه دهیم این کار با سهولت و سادگی و با کمترین هزینه انجام شود. آنها باید بدانند، این اقدام، واکنش های بازدارنده و هزینه های زیادی دارد و با مقاومت افکار عمومی روبرو خواهد شد.

•  انتقال سفارت آمریکا و پایتخت اسرائیل به بیت المقدس با واکنش شدید مسلمانان و افکار عمومی مواجه خواهد شد

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: رسانه ها در این خصوص وظیفه خطیری بر عهده دارند. به ویژه در فضای مجازی، هم در داخل کشور و هم در منطقه و جهان اسلام ظرفیت های زیادی وجود دارد و در سایر نقاط دنیا نیز آزادی خواهان و فعالان حقوق بشر در خصوص این مسئله موضع گیری هایی دارند که ضروری است آنها را با خود همراه کنیم. رئیس ستاد انتفاضه و قدس اضافه کرد: یک مخاطب خاص هم در خود سرزمین های اشغالی وجود دارد که به صورت میدانی در منطقه حضور دارند و می توانند تا فرصت باقی مانده اقدامات بازدارنده موثری انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه برخی اقدامات در فضای مجازی بسیار اثرگذار است و می تواند موج آفرین باشد و تمام دنیا را تحت تاثیر قرار دهد گفت: لازم است افکار عمومی جهان را بر علیه این تصمیم آمریکا و رژیم صهیونیستی سیج کنیم و نباید اجازه دهیم که این کار با سهولت و سادگی انجام شود.

• آینده متعلق به فلسطین است/ پیش بینی رهبری درباره اسرائیل محقق خواهد شد

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قدس قبله اول مسلمانان و مربوط به همه جهان اسلام است، تاکید کرد: با یاری خداوند، وعده رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد و همانطور که ایشان تاکید کردند: ملت فلسطین بر اشغالگران پیروز می شود و به زودی شاهد زوال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

• آمریکا و اسرائیل در ضعیف ترین سطح قدرت قرار دارند

وی افزود: در حال حاضر آمریکا و اسرائیل نسبت به گذشته در ضعیف ترین سطح قدرت قرار دارند، ولی با استفاده از قدرت رسانه ها خود را قدرت برتر نشان می دهند و به لحاظ روانی، رسانه ای و مدیریت افکار عمومی شرایط را متفاوت جلوه می دهند..
وی خاطرنشان کرد: تحرکات و دست و پا زدن های آنها نه از روی قدرت بلکه از روی ضعف و وحشت است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت واکنش های عملی از سوی مسلمانان و همه آزادی خواهان و فعالان حقوق بشری در دنیا نسبت به این موضوع گفت: این واکنش ها باید در سطح جهان به صورت گسترده انجام شود و بازتاب رسانه ای داشته باشد تا دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی احساس کنند که این اقدام برای آنها هزینه زیادی در پی خواهد داشت، زیرا منفعت طلبی، شاه بیت عملکرد آنها است و اگر بدانند که تجارت و منفعت آنها با مخاطره مواجه می شود، عقب نشینی می کنند.

وی با بیان این که ما در داخل کشور و در سطح منطقه نیروی های انقلابی، متعهد و هوشمندی داریم که می توانند در فرصت باقی مانده این فضاسازی و مقابله رسانه ای را شروع کنند، گفت: باید در این خصوص تقسیم کار صورت گیرد و هر کسی که مخاطبی دارد اعم از هنرمندان، ورزشکاران، مراجع و علما، سینماگران، دانشجویان و هرکسی که به نوعی مخاطبانی دارد، این رسالت را به بهترین شکل انجام دهد تا انشالله مانع عملی شدن این تصمیم شود.

وی در پایان این نشست اظهار داشت: تجربه نشان داده که در نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کارهایی که از جنس مردمی و با حضور و بسیج عمومی صورت گرفته بسیار موفق و تاثیرگذار بوده است و در سطح کشور هم تجربه و هم قدرت اجرایی آن وجود دارد و علی رغم برخی مخالفت ها با کمترین وقت و به بهترین صورت انجام شده و بالاترین نتایج و دستاوردها را داشته است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس یادآور شد: هر وقت مردم نسبت به موضوعی واکنش داده و وارد عمل شدند، دشمنان عقب نشینی کرده و سایر نهادها و سازمانها نیز در نهایت با این موج ایجاد شده همراه شده اند. بنابراین رسانه ها و به ویژه رسانه ملی باید در فرصت باقی مانده به صورت فراگیر نسبت به روشنگری افکار عمومی و محکومیت مردمی این اقدام، کار خود را آغاز کنند.

گفتنی است، نشست ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۴ اسفند، با حضور آیت الله اختری، اعضای این ستاد و صاحب نظران و کارشناسان این حوزه در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد