صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مروجان فرهنگ غلط در جامعه اسلامی خائن به نظام هستند

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه در بحث تولید در این چند سال اخیر به‌ویژه امسال کار خاصی از سوی نمایندگان مجلس و دولتی‌ها انجام‌نشده است گفت: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی به‌جای استفاده از کالاهای مشابه تولید داخل از کالاهای وارداتی و خارجی استفاده می‌کنند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه […]

کد خبر : 29727 | 8:17 ق.ظ | ۱۹ اسفند , ۱۳۹۶

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه در بحث تولید در این چند سال اخیر به‌ویژه امسال کار خاصی از سوی نمایندگان مجلس و دولتی‌ها انجام‌نشده است گفت: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی به‌جای استفاده از کالاهای مشابه تولید داخل از کالاهای وارداتی و خارجی استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه یک سال دیگر هم تمام شد و اقتصاد مقاومتی تنها در لفظ ماند و به آن عمل نشد اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی درست اجرا می‌شد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل می‌شد.

به گزارش فارس،امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه در بحث تولید در این چند سال اخیر به‌ویژه امسال کار خاصی از سوی نمایندگان مجلس و دولتی‌ها انجام‌نشده است تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی به‌جای استفاده از کالاهای مشابه تولید داخل از کالاهای وارداتی و خارجی استفاده می‌کنند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر بیان کرد: غربی‌ها تلاش می‌کنند تا زنان و دختران جوان را ملعبه دست مردان فاسد و هوسران قرار دهند و هرکس در جامعه اسلامی ایرانی به فکر ترویج این فرهنگ غلط باشد سخت در اشتباه بوده و خیانت‌کار به‌نظام و آرمان‌های امام است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه سر لخت بودن، بزک کردن و بدون حجاب در جامعه ظاهر شدن بزرگ‌ترین مقام یک زن نیست افزود: در منطق اسلامی زن باید دارای ایمان، عفاف، رشد معنوی و علمی، اثرگذاری روی خانواده و آمادگی جهت دریافت انواری الهی را داشته باشد.

حافظ نیا با تأکید بر اینکه در فضای مجازی و فرهنگ غربی از زن استفاده ابزاری می‌شود خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مداحان، دشمن برای زدودن حیا و عفت در جامعه اسلامی هزینه‌های زیادی کرده است.

امام‌جمعه آستارا کشف حجاب چند زن و دختر فریب‌خورده در گوشه و کنار کشور را از اقدامات شوم دشمن جهت زدودن حیا و عفت در جامعه اسلامی دانست و گفت: اقدامات این‌گونه افراد فریب‌خورده و بازیچه دست دشمن، مورد استقبال عموم مردم قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر برخی از خواص جامعه نظیر نمایندگان مجلس و دولتی‌ها بحث اختیاری بودن حجاب را مطرح کرده‌اند افزود: طرح مسئله حجاب اختیاری از سوی خواص جامعه و خودی‌ها تهدیدی جدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام است.

خطیب جمعه آستارا برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی را در جامعه اسلامی وظیفه همه دانست و گفت: در برخورد با بی‌حجابی‌ها، بدحجابی‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی وظایف قوه قضاییه و پلیس مشخص‌شده و کوتاهی از سوی قوه قضاییه و پلیس در این خصوص به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست.

حافظ نیا با بیان اینکه شخصی که در یک کشور اسلامی زندگی می‌کند موظف است قوانین و مقررات آن کشور را رعایت کند اظهار کرد: رعایت کردن حجاب یک دستور دینی بوده و حتی رعایت حجاب در کشورهای مسیحی هم وجود دارد.

امام‌جمعه آستارا خودروهای شخصی و بالکن آپارتمان‌ها و ایوان خانه‌های ویلایی را حریم عمومی دانست و تصریح کرد: خودروهای شخصی، بالکن آپارتمان‌ها و ایوان خانه‌های ولایی حریم شخصی نبوده و باید با کشف حجاب و بدحجابی در این اماکن برخورد شود.

وی با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید با انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری احکام اسلامی و دینی را باقدرت در جامعه ترویج دهند و هیأت امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج موظف هستند در تحقق این مهم به آن‌ها کمک کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد