صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







در سال آینده همه باید پشت ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب بمانیم

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهند گفت: فتنه گران نمی‌دانند آحاد ملت ما به‌جز فریب‌خورده‌ها مثل اقیانوسی هستند که عزمشان را برای حفظ آرمان‌های انقلاب جذب کرده و حرکت می‌کنند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مسئولین درزمینه آسفالت خیابان […]

کد خبر : 29731 | 8:40 ق.ظ | ۱۹ اسفند , ۱۳۹۶

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهند گفت: فتنه گران نمی‌دانند آحاد ملت ما به‌جز فریب‌خورده‌ها مثل اقیانوسی هستند که عزمشان را برای حفظ آرمان‌های انقلاب جذب کرده و حرکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مسئولین درزمینه آسفالت خیابان در روزهای بارانی که منجر به خراب شدن آن می‌شود، دقت بیشتر کنند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اتفاقات ناگوار امسال و از دست دادن تعدادی از هم‌وطنان گفت: سال ۹۶ بسیار پرفرازونشیب برای کشور بود و در زمین، آسمان و دریا اتفاقات بدی برایمان افتاد.

شکسته‌دل درباره فتنه‌انگیزی‌های اخیر در کشورمان بیان کرد: افرادی که فتنه اخیر را برپا کردند، برای اسلام، مردم‌سالاری و نوامیس مردم هیچ ارزشی قائل نبودند، این‌ها از نظام پهلوی هم دل‌خوشی ندارند، فقط برای دشمن نقش بازی می‌کنند.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهند گفت: فتنه گران نمی‌دانند آحاد ملت ما به‌جز فریب‌خورده‌ها مثل اقیانوسی هستند که عزمشان را برای حفظ آرمان‌های انقلاب جذب کرده و حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به دست آوردهای اخیر کشور تصریح کرد: به لطف خداوند و تلاش جوانان و دانشمندان کشورمان؛ موفقیت‌های بسیار زیادی درزمینهٔ های نظامی و سیاسی داشتیم.

شکسته‌دل با تأکید بر لزوم همدلی تمامی آحاد جامعه افزود: در سال آینده همه باید با وحدت و همدلی مانند سال‌های قبل پشت ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب بمانیم تا دشمنان اسلام کور شوند.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه مسئولین نباید نقطه‌ضعف به دشمنان بدهند گفت: به‌جز آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب؛ درزمینهٔ دیپلماسی و ارتباط با کشورهایی مانند فرانسه خوب است و باید تعامل برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ اسفند روز راهیان نور است و مردم به سمت کربلای ایران حرکت می‌کنند گفت: راهیان نور مردم ما را به سمت نور جاویدان شهدا و راه آن‌ها سوق می‌دهد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد