صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







ایران با هدایت مقام معظم رهبری توانسته نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کند

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر لزوم دستگیری و کمک به هم‌نوعان و نیازمندان جامعه در آستانه سال نو گفت: ما باید این سنت حسنه را در خود تقویت کنیم تا با دستگیری از افراد کم‌بضاعت کمتر شاهد فقر و تنگدستی جامعه باشیم. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این […]

کد خبر : 29733 | 8:46 ق.ظ | ۱۹ اسفند , ۱۳۹۶

امام‌جمعه رودسر با تأکید بر لزوم دستگیری و کمک به هم‌نوعان و نیازمندان جامعه در آستانه سال نو گفت: ما باید این سنت حسنه را در خود تقویت کنیم تا با دستگیری از افراد کم‌بضاعت کمتر شاهد فقر و تنگدستی جامعه باشیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر با گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در تمام زمینه‌ها الگوی مناسبی برای مردان و زنان عالم است.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه در طول تاریخ به جایگاه زن که بخش مهمی از جامعه انسانی را تشکیل می‌دهد ستم شده است تصریح کرد: در جامعه غربی زن به‌عنوان کالا و نگاه جنسی دیده‌شده ولی اسلام برای زنان جایگاه و مقام والایی در نظر گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم دستگیری و کمک به هم نوعان و نیازمندان جامعه در آستانه سال نو گفت: خداوند در قرآن به انفاق و بخشش سفارش فراوان کرده و ما باید این سنت حسنه را در خود تقویت کنیم تا با دستگیری از افراد کم‌بضاعت کمتر شاهد فقر و تنگدستی جامعه باشیم.

روحانی با اشاره به دشمنی‌های دشمن به‌ویژه استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران افزود: به فضل الهی و هدایت‌های مقام معظم رهبری ایران توانسته نقشه‌های شوم دشمن را خنثی و پوزه آنان را به خاک بمالد فروپاشی آمریکا مانند اتحاد جماهیر شوروی نزدیک است و به‌زودی اسرائیل به‌عنوان غده سرطانی در منطقه از صفحه روزگار محو خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد