صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







راهیان‌ نور سبب انسجام نیروهای انقلابی می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: در حال حاضر تقاضا برای اعزام به اردوهای راهیان نور بسیار زیاد اما زیرساخت‌های موجود برای اعزام تمام متقاضیان کافی نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول جلایی صبح امروز در همایش گرامیداشت روز “راهیان نور” در رشت، اردوهای راهیان نور را حرکتی فرهنگی و […]

کد خبر : 29778 | 2:35 ب.ظ | ۲۱ اسفند , ۱۳۹۶

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: در حال حاضر تقاضا برای اعزام به اردوهای راهیان نور بسیار زیاد اما زیرساخت‌های موجود برای اعزام تمام متقاضیان کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول جلایی صبح امروز در همایش گرامیداشت روز “راهیان نور” در رشت، اردوهای راهیان نور را حرکتی فرهنگی و معنوی دانست و اظهار داشت: جلوگیری از فراموش شدن روزهای بزرگی مانند ایام دفاع مقدس ماموریتی قرآنی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه راهیان نور اثرگذارترین فعالیت فرهنگی کشور است عنوان داشت: تمام فعالان فرهنگی کشور بارها به این موضوع اقرار کرده‌اند.

جلایی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور با اعتقادات جوانان کشور گره خورده است ابراز داشت: حضور در اردوهای راهیان نور سبب می‌شود تا صحنه‌ها و خاطرات دفاع مقدس در اذهان مردم تداعی شود.

وی با اشاره به تحولاتی که اردوهای راهیان نور در شخصیت انسان به وجود می‌آورد تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس افرادی در جبهه‌ها حضور پیدا می کردند که در ظاهر اصلاً مذهبی نبودند اما جبهه آن‌ها را متحول می‌کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: بسیاری از سازمان‌های عریض و طویل، پر ادعا و کم مایه در حوزه فرهنگی نتوانسته‌اند کار فرهنگی تاثیرگذاری را در کشور اجرا کنند اما اردوهای راهیان نور به تنهایی این کار را انجام داده است.

جلایی شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور را نیروهایی توانمند برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و اظهار داشت: راهیان نور یک ثروت فرهنگی برای جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم صیانت از دستاوردهای اردوهای راهیان‌ نور تصریح کرد: اردوهای امروز همانند خاکریزی است که باید برای تداوم انقلاب اسلامی از آن صیانت و حفاظت کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان داشت: در حال حاضر تقاضا برای اعزام به اردوهای راهیان نور بسیار زیاد اما زیرساخت‌های موجود برای اعزام تمام متقاضیان کافی نیست.

جلایی با اعلام اینکه در حال حاضر ۵۰ هزار مدیر کاروان در سطح کشور مسئولیت اعزام کاروان‌های راهیان نور را برعهده دارند ابراز داشت: در حال حاضر ۴۷ هزار خادم از سراسر کشور در اردوهای راهیان نور فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۷ استان درگیر برگزاری اردوهای راهیان نور است اظهار داشت: ۵۷ یادمان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس وجود دارد که فرصت بازدید از تمام آن‌ها برای کاروان‌ها وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه امروز برخی افراد با برگزاری اردوهای راهیان نور مخالف هستند و از آن حمایت نمی‌کنند افزود: این افراد متوجه شده‌اند که راهیان‌ نور سبب انسجام نیروهای انقلابی می‌شود.

جلایی با بیان اینکه روایات دوران دفاع مقدس باید بدون تحریف و بزرگنمایی به مردم ارائه شود خاطرنشان کرد: دفاع مقدس را نباید با گرایشات جناحی پیوند داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد