صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مجاهدت های شهدا موجب اعتلای نظام در عرصه های بین المللی شده است

معاون هماهنگی سپاه قدس گیلان گفت: امروز خطر از مرزهای کشور دور شده و مجاهدت های شهدا در عرصه های منطقه ای و بین المللی به نظام اعتلا بخشیده است. به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان در آیین تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای استان گیلان که تحت عنوان «ماندگاران صبور» به […]

کد خبر : 29791 | 9:08 ق.ظ | ۲۳ اسفند , ۱۳۹۶

معاون هماهنگی سپاه قدس گیلان گفت: امروز خطر از مرزهای کشور دور شده و مجاهدت های شهدا در عرصه های منطقه ای و بین المللی به نظام اعتلا بخشیده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان در آیین تجلیل از مادران، همسران و دختران شهدای استان گیلان که تحت عنوان «ماندگاران صبور» به مناسبت روز شهدا در سالن اجتماعات پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا اسوه های صبر، مقاومت و ایثار هستند.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا فرزندان خود را تقدیم کشور و نظام کردند، افزود: برگزاری چنین جلساتی به منزله پاسداست و بزرگداشت انسان های والایی است که چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه های دفاع از حریم اهل بیت(ع) کار بزرگی انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ایثار و فداکاری شهدا را فراتر از نگاه دنیوی و تکلیف گرایی دانست و عنوان کرد: شهدا جایگاه نظام ما را آنچنان ارتقا بخشیدند که دست اندازی به این کشور به راحتی ممکن نخواهد بود و تجربه هشت ساله دفاع مقدس باعث شده که امروز دشمن جرات جسارت علیه کشور را نداشته باشند لذا سعی می کنند با پررنگ نشان دادن گسل های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظام را زمین گیر کنند.

سرهنگ بایرامی، با بیان اینکه شهدا از همه وابستگی ها و دلبستگی های زندگی بریدند و به جبهه ها رفتند، گفت: به واسطه ایستادگی و جانفشانی شهدا عمق استراتژیک ما تا شرق مدیترانه رسیده و همه کسانی که ارزش کار شهدا را درک می کنند، می دانند که امروز خطر از مرزهای کشور دور شده و این مجاهدت ها در عرصه های منطقه ای و بین المللی به نظام اعتلا بخشیده است.

وی خواستار فعالیت های فرهنگی در عرصه خبر و اطلاع رسانی شد و بیان کرد: الگوهای عملی ایثار و شهادت باید توسط خانواده های شهدا به جامعه معرفی شوند و عطر فرهنگ ایثار و شهادت باید محافل دانش آموزی و دانشجویی را معطر کند تا نسل جوان با الگوهای واقعی آشنا شوند.

این مقام مسئول، سبک و سیره شهدا را سرشار از شادی، معنویت، احترام به والدین و… دانست و یادآور شد: شهدا پایان زندگی شان را خودشان انتخاب کردند و شهادت بهترین مرگ ها در دنیاست. بی تردید خانواده های شهدا شریک اصلی عزیزانشان در این مسیر متعالی هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد