صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انگلیسی‌ها از مردم ایران عذرخواهی کنند

امام‌جمعه آستارا با اشاره به حمله اخیر گروهی از طرفداران تشیع انگلیسی به سفارت ایران در انگلیس و تأمین امنیت حمله‌کنندگان به سفارت ایران توسط دولت انگلستان گفت: دولت انگلیس به خاطر این رفتار توهین‌آمیز خود باید به‌صورت رسمی از مردم و دولت ایران عذرخواهی کند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های […]

کد خبر : 29809 | 2:32 ب.ظ | ۲۶ اسفند , ۱۳۹۶

امام‌جمعه آستارا با اشاره به حمله اخیر گروهی از طرفداران تشیع انگلیسی به سفارت ایران در انگلیس و تأمین امنیت حمله‌کنندگان به سفارت ایران توسط دولت انگلستان گفت: دولت انگلیس به خاطر این رفتار توهین‌آمیز خود باید به‌صورت رسمی از مردم و دولت ایران عذرخواهی کند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به سال‌روز شهادت مهدی باکری و روز شهردار اظهار کرد: مردم تغییرات و تحولات موجود در شهر را رصد کرده و اقدامات انجام شده را می‌بینند.

وی با بیان اینکه شورهای اسلامی شهر در عمران و آبادنی شهرها باید دست شهرداری‌ها را گرفته و کمک‌حال آن‌ها باشند تصریح کرد: شهرداری‌ها به قسمت‌های محروم شهر که دیده نمی‌شوند نیز رسیدگی کرده و تمام‌وقت و هزینه شهرداری‌ها را در مرکز شهر هزینه نکنند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه نخستین روز از سال نو با سال‌روز شهادت امام هادی(ع) مصادف شده است بیان کرد: مردم در انجام برنامه‌های دیدوبازدید عید حرمت ائمه‌اطهار و امامان معصومین(ع) را حفظ کرده و بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برنامه تحویل سال نو در گلزار شهدا و امام‌زادگان برگزار می‌شود.

حافظ‌نیا برگزاری باشکوه انتخابات ریاست‌جمهوری با مشارکت ۷۳ درصدی مردم، افتتاح بزرگ‌ترین پایگاه میعانات گازی توسط قرارگاه سازندگی سپاه، پایان عمر داعش در سوریه و عراق و ایجاد اتحاد و هم‌بستگی بین مردم عراق و سوریه را از دستاوردهای سال ۹۶ دانست.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه شهید محسن حججی با شهادت خود روح تازه‌ای به جهان اسلام بخشید افزود: خیلی‌ها معتقد بودند که جوانان از انقلاب اسلامی خسته شده‌اند، اما از بین همین جوانان رویش‌های بسیار زیادی نظیر شهید محسن حججی را داشتیم.

وی با اشاره به حمله اخیر گروهی از طرفداران تشیع انگلیسی به سفارت ایران در انگلیس و تأمین امنیت حمله‌کنندگان به سفارت ایران توسط دولت انگلستان بیان کرد: طرفداران تشیع انگلیسی که به سفارت ایران حمله کرده و پرچم خود را در سفارت ایران نصب کرده‌اند دست نشانده خود انگلیسی‌ها هستند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه از دولت‌مردان ایران انتظار داریم نسبت به این رفتار توهین‌آمیز دولت انگلیس در تأمین امنیت حمله‌کنندگان به سفارت ایران از خود عکس‌العمل نشان دهد اظهار کرد: دولت انگلیس به خاطر این رفتار توهین‌آمیز خود باید به‌صورت رسمی از مردم و دولت ایران عذرخواهی کند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال امکانات پیشرفته پزشکی نظیر لاپاراسکوپ، رادیولوژی دیجیتال و تجهیزات زایمان طبیعی در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا آماده نصب است افزود: این بیمارستان در کنار امکانات فوق از کمبود پزشکان متخصص و نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن رنج می‌برد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد