صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا نه فقط با نظام بلکه با مردم ما دشمن است

امام‌جمعه سیاهکل گفت: تمدید وضعیت اضطراری علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس‌جمهور آمریکا که در ادامه فعالیت‌های ضد ایرانی ترامپ جهت خروج کاخ سفید از برجام است نشان می‌دهد که آمریکا با مردم ما در حال دشمنی است و بحث رژیم و مسئولان نظام نیست. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی […]

کد خبر : 29811 | 2:38 ب.ظ | ۲۶ اسفند , ۱۳۹۶

امام‌جمعه سیاهکل گفت: تمدید وضعیت اضطراری علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس‌جمهور آمریکا که در ادامه فعالیت‌های ضد ایرانی ترامپ جهت خروج کاخ سفید از برجام است نشان می‌دهد که آمریکا با مردم ما در حال دشمنی است و بحث رژیم و مسئولان نظام نیست.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سالروز شهادت امام هادی در سال ۲۵۴ مصادف با اول فروردین ۱۳۹۷ است که می‌بایست این روز را به‌عنوان شهادت تکریم کنیم و در کنار شادی‌های ایام عید که یک سنت ایرانی است؛ باید حرمت ایشان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: با تشکر از مسئولین، آن‌ها می‌بایست به مردم گزارش دهند که چقدر توانسته‌اند این شعار را تحقق ببخشند.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه شعار سال فقط برای سالی که گذشت نیست، بلکه باید ادامه پیدا کند تصریح کرد: بحث گردشگری، جذب توریست، حمایت جدی از سرمایه‌گذاران بسیار مهم است و باید با حمایت از آن‌ها کاری کنیم که از گردونه اقتصاد مقاومتی خارج نشوند، گاهی نیز نیاز است تا مسئول جرئت به خرج بدهد، زیرا قوانین ما درجاهایی با مشکلاتی مواجه است.

شکسته‌دل با اشاره به تعرض تعدادی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس گفت: دولت انگلیس در دو حوزه تمهیدات لازم قبل از وقوع حادثه و تعلل نشان دادن برای برطرف کردن این حادثه کوتاهی کرده است، اگر آن‌ها این توان را نداشتند؛ بر ضد ادعایی است که آن‌ها نشان می‌دهند و دولت ما باید دشمنی دشمنان را از موضع قدرت نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: تمدید وضعیت اضطراری علیه جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس‌جمهور آمریکا که در ادامه فعالیت‌های ضد ایرانی ترامپ جهت خروج کاخ سفید از برجام است نشان می‌دهد که آمریکا با مردم ما در حال دشمنی است و بحث رژیم و مسئولان نظام نیست.

امام‌جمعه سیاهکل افزود: تحریم قطعات هواپیما، دارو و ایجاد محدودیت برای ورود خانواده‌های ایرانی به کشورهایی مانند آمریکا نشان از دشمنی آن‌ها با مردم ایران است.

شکسته‌دل بیان کرد: هرچقدر شما فشار به مردم ما بیاورید از جهاتی برای مردم ما خوب است، زیرا بیش‌ازپیش قدرت خود را افزایش داده و در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی با تقدیر از زحمات شهردار و شورای شهر سیاهکل گفت: توقع داریم که شورای شهر بیش از گذشته با شهردار همراهی کرده و طوری نشود که گاهی مطرح شود شورای شهر بهتر می‌توانست با شهردار کمک کند.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه مردم از آسفالت در هنگام هوای بارانی ناراحت هستند اظهار کرد: من در این مورد با شهردار سیاهکل صحبت کردم، وی گفت که مردم می‌گویند در زمان عید باید آسفالت درست شود و پیمانکاران نیز تا شش ماه تعهد کرده اند که اگر مشکلی برای آسفالت پیش بیاید آن را با هزینه خود ترمیم کنند.

شکسته‌دل با اذعان له اینکه شهردار سیاهکل در حال کار کردن است گفت: تشکر ویژه‌ای برای تخریب مغازه‌های چهارراه سینما که گلوگاه شهر بود را دارم و امیدواریم به‌زودی مغازه‌های روبروی آن نیز بازگشایی شود.

وی با اشاره به‌ حوادث تلخ و شیرین سال ۹۶ بیان کرد: برخی از تحرکات دشمن با استفاده از مهره‌های بسیار کم داخلی انجام شد که با درایت نظام، نیروی انتظامی، سپاه و مردم همیشه حاضر درصحنه خنثی شد.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه یکی از زیبایی‌های سال ۹۶ حضور به‌موقع مردم درصحنه بود گفت: همواره مدیون مردم دلداده اهل‌بیت (ع) هستیم که بیش‌ازپیش بار مسئولیت مسئولین را اضافه می‌کند.

شکسته‌دل با گرامیداشت سالروز ارتحال حاج سید احمد خمینی فرزند امام راحل بیان کرد: وی بازوی امام بود و کارهای امام را انجام می‌داد، حاج سید احمد بسیار مظلوم واقع شد.

 وی با بیان اینکه اگر انسان باتقوا نباشد دوستان نیز به یکدیگر نیز رحم نمی‌کنند گفت: بمباران شیمیایی شهر حلبچه توسط صدام در سال ۱۳۶۶ که به مردم خودش نیز رحم نکرد یکی از وقایع تلخ بود.

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه لاهیجان و دعوت از همگان برای ثبت‌نام بیان کرد: در تلاش هستیم تا حوزه برادران و خواهران در شهرستان سیاهکل احداث شود.

شکسته‌دل با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا (س) گفت: ایشان ولایت را به‌صورت کامل قبول داشتند و حق آن را تا پای جان شریف خودشان حفظ کردند.

وی با تآکید بر اینکه می‌بایست همواره یاد خداوند باشیم گفت: امام زمان (ع) راه خداوند است و برای رسیدن به خداوند می‌بایست تمام‌کارهای خودمان را به یاد و نیت ایشان انجام بدهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد