صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






“‌شهید املاکی”‌ الگوی کاملی از اقتدار، ایثار ‌و قرب الهی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مقام شهدا بالاتر از عرفان است گفت:‌ “‌شهید املاکی”‌ نماد کاملی از اقتدار، ایثار و قرب الهی است. حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شرق گیلان که به مناسبت سالگرد شهادت شهید املاکی برگزار شد اظهار داشت:‌ شهید […]

کد خبر : 29813 | 8:53 ق.ظ | ۲۷ اسفند , ۱۳۹۶

گیلان|‌ "‌شهید املاکی"‌ الگوی کاملی از اقتدار، ایثار ‌و قرب الهی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مقام شهدا بالاتر از عرفان است گفت:‌ “‌شهید املاکی”‌ نماد کاملی از اقتدار، ایثار و قرب الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شرق گیلان که به مناسبت سالگرد شهادت شهید املاکی برگزار شد اظهار داشت:‌ شهید املاکی نماد کامل اقتدار،‌ ایثار و تقرب به خداوند متعال است.

به گزارش تسنیم،‌ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد:‌ بالاترین درجه و حد نهایب عشق بازی و نزدیکی به خالق هستی که حتی از درجات بسیار بالای عرفان نیز سبقت گرفته است بدون شک مقام و جایگاه رفیعی است که شهدا در آن آرام گرفته‌اند.

تسخیری به حدود و مراحل تقرب انسان به خداوند اشاره کرد و ابراز داشت:‌ مقام عرفان آن‌چنان از مسیرهای پر پیچ و خم و بسیار دشواری عبور می‌کند که هر انسانی قادر نیست به‌سلامت مسیر پیچیده آن را تا انتها جهت رسیدن به رضای الهی طی کند.

وی ‌‌شهادت را در درجه عالی جهت رسیدن به خداوند خواند و عنوان کرد:‌ شهدا با ایثار جانشان و با فداکاری مثال‌زدنی، نیل به هدفی را که عرفا سال‌های سال با مشقت تمام جهت رسیدن به قرب الهی طی می‌کنند با یک چشم بر هم زدن برای خود میسر می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: ‌فداکاری‌های شهید املاکی در میدان نبرد و جانفشانی که به‌خاطر نجات بسیجی همرزمش داشت نه تنها برای رزمندگان دوران دفاع مقدس بلکه الگویی همیشه زنده برای جوانان ایران اسلامی در همه صحنه‌ها است.

تسخیری به عملیات کربلای ۲ و نقش تاثیرگذار شهید املاکی اشاره کرد و بیان داشت:‌ این شهید والامقام با فرماندهی بی‌نظیر خود در عملیات بزرگ کربلای ۲، موفقیت و دستاورد بسیار ارزشمند و مهمی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کسب کرد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره عملیات کربلای ۲ ابراز داشت:‌ شهید املاکی در این عملیات آنچنان شجاعانه به دل دشمن یورش برد و آن پیروزی بزرگ را برای نظام اسلامی رقم زد که مقام معظم رهبری از عملیات کربلای ۲ با عنوان “عاشورای حسینی” نام بردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد