صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







ایران اسلامی امروز قدرت نخست منطقه محسوب می‌شود

سردار اباذری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت نخست منطقه محسوب می‌شود گفت: طبق صحبت‌های یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی، ۴ کشور آمریکا، روسیه، چین و ایران قدرت بلامنازع جهان به شمار می‌روند. سردار حمید اباذری عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۲ شهید این شهرستان در مسجد جعفری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد […]

کد خبر : 29817 | 8:58 ق.ظ | ۲۶ اسفند , ۱۳۹۶

گیلان| ایران اسلامی امروز قدرت نخست منطقه محسوب می‌شود

سردار اباذری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت نخست منطقه محسوب می‌شود گفت: طبق صحبت‌های یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی، ۴ کشور آمریکا، روسیه، چین و ایران قدرت بلامنازع جهان به شمار می‌روند.

سردار حمید اباذری عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۲ شهید این شهرستان در مسجد جعفری این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود چگونه زیستن برای زندگی بهتر را به ما آموختند.

وی با بیان اینکه مجالس شهدا مانند مراسمات ترحیم و غم نبوده بلکه نورانی و شورانگیز و بزرگداشت ارزشهاست گفت: شهدای مدافع حرم هم با تبعیت از شهدای دفاع مقدس از اسلام و اهل بیت(ع) دفاع کردند و نشان دادند که برای دفاع از ارزش‌ها همواره آماده‌اند.

به گزارش تسنیم، جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه شروع سال جدید همزمان با شهادت امام هادی(ع) است که باید حرمت‌های شیعه حفظ شود ابراز داشت: همچنین با آغاز سال جدید وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که نشان‌دهنده حقانیت این انقلاب است.

سردار اباذری تقدیم ۵۴۲ شهید از سوی مردم صومعه سرا را افتخاری برای مردم این شهرستان دانست و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت‌فقیه و جان‌فشانی شهدا در امنیت کامل است و مردم کشورمان نیز به شهدا و رزمندگان مدافع حرم افتخار کرده و ارادت خود را در مجالس شهدا ثابت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای ما بدون هیچ ترس و واهمه‌ای برای دفاع از کشور در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند اذعان داشت: بیش از ۸۰ درصد از شهدا در زمان دفاع مقدس متولدین دهه ۴۰ بودند که این نشان‌دهنده حضور جوانان در آن زمان بود که ثابت کردند کسی نمی‌تواند به خاک ایران تعرض کند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه ایران اسلامی به مرحله‌ای رسیده که کشورهای دیگر در برابر آن احساس ضعف می‌کنند خاطرنشان کرد: شما سرداری دارید که مقامات کشور آمریکا آرزوی دیدار وی را دارند اما سردار سلیمانی هیچ اهمیتی به آنها نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه امروزه جوانان ما پرشورتر از جوانان دوران دفاع مقدس بوده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب همواره آمادگی دارند تصریح کرد: هر روزه هزاران نفر از جوانان کشورمان به ما مراجعه می‌کنند تا داوطلب حضور برای سوریه و عراق برای دفاع از حریم حرم باشند.

سردار اباذری با اشاره به اینکه امروز دشمن به فکر نفوذ در بین نوجوانان، جوانان و خانه‌های ما و دور کردن مردم ما از ایمان و باورهای دینی است افزود: جوانان همیشه آماده نبرد با دشمنان انقلاب بوده  و در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده و نقشه‌های آنان را نقش برآب می‌کنند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) به ضرورت اعتماد و قدرت جوانان تاکید کرد و گفت: امروز حل مشکلات ما به‌ویژه در حوزه اقتصادی نه به شرق و نه به غرب وابسته است بلکه نیازمند اعتماد به قدرت جوانان است و قدرت ایران نیز ناشی از خودگذشتگی و خون دادن شهدا است.

سردار اباذری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت اول منطقه محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی،  ۴ کشور آمریکا، روسیه، چین و ایران قدرت بلا منازع جهان به‌شمار می‌روند در حالی‌که  اسمی از کشورهای بزرگ اروپایی برده نشده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد