صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







استقبال مردم گیلان از نماینده جدید ولی‌فقیه در استان

مردم گیلان با حضور در گلزارشهدای رشت از آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان استقبال کردند مردم گیلان عصر پنجشنبه با حضورشان در گلزار شهدای رشت از آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان چشمگیری کردند. به گزارش تسنیم، مردم ولایتمدار و انقلابی گیلان از مرد، زن، پیر وجوان از چندین ساعت قبل […]

کد خبر : 29972 | 8:52 ق.ظ | ۱۸ فروردین , ۱۳۹۷

رشت| استقبال مردم گیلان از نماینده جدید ولی‌فقیه در استان+فیلم

مردم گیلان با حضور در گلزارشهدای رشت از آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان استقبال کردند

مردم گیلان عصر پنجشنبه با حضورشان در گلزار شهدای رشت از آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان چشمگیری کردند.

به گزارش تسنیم، مردم ولایتمدار و انقلابی گیلان از مرد، زن، پیر وجوان از چندین ساعت قبل از حضور آیت‌الله فلاحتی در گلزار شهدای رشت حضور پیدا کرده بودند تا از او استقبال کنند.

همزمان با ورود آیت‌الله فلاحتی به صحن گلزار شهدای رشت طنین شعار‌های “صل علی محمد یاور رهبر آمد”، “رهبر عالی مقام تشکر تشکر” و “این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده” در سراسر گلزار شهدای رشت طنین انداز شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز ضمن سخنرانی در میان خیل عظیم مردم ولایت‌مدار استان گیلان که برای استقبال از وی به گلزار شهدا آمده بودند گفت: خدا را شاکرم که امروز با عنایت رهبری توانستم توفیق خدمتگزاری شما مردم عزیز را داشته باشم.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نامه انتصاب اخیرشان به سه ویژگی بارز مردم گیلان اشاره کردند عنوان داشت: ایشان مردم گیلان را مردمی شجاع، فداکار و کارآزموده دانستند که افتخاری برای مردم گیلان محسوب می‌شود.

وی انقلاب اسلامی را بزرگترین و عظیم‌ترین قیام مردمی در تاریخ معاصر دانست و تصریح کرد: مردم گیلان در طول انقلاب حضور چشمگیری داشتند و باید به خود افتخار کنند که رهبری انقلاب آن‌ها را با چنین شاخصه‌های برجسته‌ای معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز در مراسم حضور داشت.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد