صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







شهید آوینی هنرمندی متعهد و پایبند به دین و انقلاب بود

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه مردم ایران نسبت به مصرف کالای تولید داخل باید از خود تعصب نشان دهند گفت: مصرف بی‌رویه کالاهای تولید خارج یکی از عیوب مردم ایران بوده و آن‌ها نسبت به مصرف کالاهای خارجی افتخار کرده و مصرف کالاهای خارجی را کلاس می‌دانند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های […]

کد خبر : 30005 | 1:51 ب.ظ | ۱۸ فروردین , ۱۳۹۷

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه مردم ایران نسبت به مصرف کالای تولید داخل باید از خود تعصب نشان دهند گفت: مصرف بی‌رویه کالاهای تولید خارج یکی از عیوب مردم ایران بوده و آن‌ها نسبت به مصرف کالاهای خارجی افتخار کرده و مصرف کالاهای خارجی را کلاس می‌دانند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: جهت تحقق شعار سال باید تلاش کرد و خطاب مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ۹۷ تحت‌عنوان «حمایت از کالای ایرانی» همه مردم و مسئولین بودند.

وی با بیان اینکه مردم ایران نسبت به مصرف کالای تولید داخل باید از خود تعصب نشان دهند تصریح کرد: مصرف بی‌رویه کالاهای تولید خارج یکی از عیوب مردم ایران بوده و آن‌ها نسبت به مصرف کالاهای خارجی افتخار کرده و مصرف کالاهای خارجی را کلاس می‌دانند.

امام‌جمعه آستارا شرط به حرکت درآمدن چرخ کارخانه‌ها و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار جویای کار را در حمایت مردم و مسئولین از تولید کالای ایرانی دانست و بیان کرد: فروشندگان باید فروش کالای ایرانی را افتخار دانسته و خرید کردن آن را به مصرف‌کنندگان توصیه کنند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه وام‌های با سودهای آن‌چنانی به درد تولیدکنندگان کالاهای ایرانی نمی‌خورد تصریح کرد: برای تولیدکنندگان کالاهای داخلی باید از سوی دولت تدبیری اندیشیده شود تا آن‌ها با خیال آسوده نسبت به سرمایه‌گذاری و تولید کالای داخلی اقدام کنند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه در آستانه روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت «سید مرتضی آوینی» قرار داریم گفت: شهید آوینی هنرمندی متعهد و پایبند به دین و انقلاب بود و امروز هنر ایران چنین شخصیت‌هایی نیاز دارد و چه‌بسا هنرمندانی از جنس آوینی از سوی برخی از خودی‌ها مورد هجمه قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای خاطرنشان کرد: در چنین روزی دانشمندان و جوانان ایرانی نشان دادند که می‌توانند در مقابل تحریم‌های دشمن به دستاوردهای جدیدی دست یابند و البته این پیشرفت در سایه شهدای هسته‌ای به دست آمد و باید قدردان زحمات دانشمندان به‌خصوص شهدای هسته‌ای باشیم.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه رشت و نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اظهار کرد: امیدواریم وجود حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ رسول فلاحتی گیلانی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان برای این استان سرسبز و شهیدپرور مایع خیروبرکت باشد.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه ۱۸ فروردین روز سلامتی است تصریح کرد: سلامتی نعمتی است که قدر آن را نمی‌دانیم و زمانی سراغ ورزش می‌رویم که سلامتی ما به خطر افتاده است و مطمئن باشد که سلامتی در صورت از دست رفتن دیگر قابل‌برگشت نیست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد