صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تقدیر دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از رئیس شورای هماهمگی تبلیغات اسلامی استان گیلان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تقدیم تقدیرنامه‌ای از رئیس شورای هماهمگی تبلیغات اسلامی استان گیلان قدردانی کرد. حامد علامتی، در تقدیرنامه‌ خود از تلاش‌ها و حمایت‌های بی شائبه حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در جهت تحقق اهداف این تشکل تشکر و قدردانی کرد. متن این تقدیرنامه به شرح زیر است: همسنگر گرامی حضرت حجت‌الاسلام […]

کد خبر : 30031 | 9:01 ق.ظ | ۲۱ فروردین , ۱۳۹۷

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تقدیم تقدیرنامه‌ای از رئیس شورای هماهمگی تبلیغات اسلامی استان گیلان قدردانی کرد.

حامد علامتی، در تقدیرنامه‌ خود از تلاش‌ها و حمایت‌های بی شائبه حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در جهت تحقق اهداف این تشکل تشکر و قدردانی کرد.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:

همسنگر گرامی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری

رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان

سلام علیکم

حفظ و به ثمررسیدن اهداف انقلاب اسلامی و نیل به استقلال که از اهداف عالی ایران اسلامی است، با پرورش نخبگان جوان و نسلی رو به رشد که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، میسر خواهد بود که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، نور چشم این ملت و عناصر کارآمد فردای این انقلاب هستند.

رجای واثق دارد که این مهم در پرتو تلاش‌های بی‌شائبه مدیران و مسئولان انقلابی و دلسوزی همچون شما محقق خواهد شد. لذا با قلبی مملوء از مهر، از تمامی تلاش‌ها و حمایت‌های موثرتان در راستای تحقق اهداف والای تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان قدردانی نموده و از حضرت سبحان استمرار توفیقات‌تان را در حرکت به سوی قله‌های باور، فتح و ظفر و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی مسئلت دارم.

حامد علامتی

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد