صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دلایل نماینده ولی‌فقیه در گیلان برای حضور در محلات مختلف رشت

آیت الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت هر روز در یکی از محلات شهر رشت حضور پیدا کرده و نماز مغرب و عشاء را در مسجد آن محل اقامه می‌کند. یکی از نکات مهمی که از ابتدای انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها به مسئولان کشور توصیه کرده‌اند مردمی […]

کد خبر : 30057 | 8:48 ق.ظ | ۲۱ فروردین , ۱۳۹۷

رشت| دلایل نماینده ولی‌فقیه در گیلان برای حضور در محلات مختلف رشت+فیلم

آیت الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت هر روز در یکی از محلات شهر رشت حضور پیدا کرده و نماز مغرب و عشاء را در مسجد آن محل اقامه می‌کند.

یکی از نکات مهمی که از ابتدای انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها به مسئولان کشور توصیه کرده‌اند مردمی بودن و لزوم حضورشان در میان مردم است.

به گزارش تسنیم، آیت الله رسول فلاحتی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان از ابتدای شروع فعالیتش در استان، این توصیه امام راحل و رهبری را در عمل پیاده کرده و همواره در میان مردم حضور داشته که این اقدام او موجی از خوشحالی و امید را در میان مردم گیلان ایجاد کرده است.

امام جمعه رشت در نخستین اقدام خود اعلام کرد که هرهفته از درب عمومی مصلی امام خمینی(ره) رشت برای اقامه نمازجمعه وارد می‌شود تا بتواند رو در رو با مردم صحبت کرده و مشکلات آن‌ها را بشنود.

آیت الله فلاحتی از نخستین روز انتصاب رسمی خود به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه، هر روز نماز مغرب و عشاء را در مساجد و محلات مختلف شهر رشت اقامه می‌کند تا ارتباط بیشتری با مردم و به ویژه جوانان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در حاشیه حضورش در مصلی امام خمینی(ره) رشت برای اقامه نماز ظهر در مقابل دوربین تسنیم حاضر شد و ضمن تشریح هدفش از این اقدام گفت: اینکه این اقدامات چه میزان تاثیرگذاری دارد را تنها خدا می‌داند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه علاقمند است تا هر روز نماز مغرب و عشاء را نه تنها در مساجد شهر رشت بلکه در دیگر شهرهای استان اقامه کند افزود: نخستین هدفم برای انجام این کار این است که بدانم میزان حضور جوانان در مساجد چقدر است.

وی با اعلام اینکه افزایش حضور جوانان در مساجد امید و نشاط من برای حضور در مساجد را افزایش می‌دهد اظهار داشت: برخی می‌گویند که از قبل اعلام کن که به کدام مسجد می‌آیی اما بنده بدون پیش‌بینی و اعلام قبلی این کار را انجام می‌دهم.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: حضور من به‌عنوان خدمتگزار مردم در مساجد سبب می‌شود تا ائمه جماعات مساجد احساس دلگرمی بیشتری برای احیاء نمازهای جماعت در هر سه وقت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ابراز داشت: هدف سوم من برای حضور در مساجد این است که فقط در یک مکان متمرکز نباشم و خودم را متعلق به همه مردم بدانم و امیدوارم این امر استمرار پیدا کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد