صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اگر آمریکا و اسرائیل حماقتی کنند در همان ساعات اولیه نابود خواهند شد

‌امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه متأسفانه امروز عده‌ای به نام اسلام برای نابودی اسلام هم‌پیمان کفر هستند گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ما به‌موقع خشممان را بر سر آنان فرود خواهیم آورد.  حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه رودسر با دعوت و توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: […]

کد خبر : 30136 | 4:59 ب.ظ | ۲۵ فروردین , ۱۳۹۷

‌امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه متأسفانه امروز عده‌ای به نام اسلام برای نابودی اسلام هم‌پیمان کفر هستند گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ما به‌موقع خشممان را بر سر آنان فرود خواهیم آورد.

 حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه رودسر با دعوت و توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تمام صفات رذیله و ناپسند در انسان مانند خوارهایی هستند که از درون انسان را متلاشی می‌کنند تقوا تنها راه دور ماندن از صفات رذیله است.

وی با گرامیداشت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام پیامبر رحمت و رأفت افزود: رسالت تمام پیامبران رساندن جامعه بشری به‌سوی تقوا بوده و اینکه در زندگی مردم عدالت به‌جای فساد و ظلم حاکم شود.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه امروز متأسفانه عده‌ای به نام اسلام با دین و قرآن پیامبر دشمنی می‌کنند و با کفر هم‌پیمان می‌شوند و اسلام را می‌کوبند، تصریح کرد: رژیم خون‌ریز، مسلمان کش و کودک کش آل سعود که خود را خادم چرمین می‌داند با همدستی رژیم صهیونیستی و دشمنان کعبه و پیامبر در کاخ لندن و کاخ سفید برای نابودی اسلام ناب محمدی (ص) هم‌پیمان می‌شود و با هواپیماهای خود ملت مظلوم یمن و فلسطین را بمباران می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم کودک کش و صهیونیست اسرائیل به نام روز حمایت از زمین یک هزار و ۶۰۰ نفر از مردم غزه را مجروح و ۲۰ نفر را به شهادت رساند گفت: شورای امنیت به دستور آمریکا اقدامی نکرد و رژیم جعلی اسرائیل ایران را تهدید کرد و ما به آمریکا و خلف نامشروعش می‌گوییم که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید و ما به‌موقع خشممان را بر سر اسرائیل فرود خواهیم آورد.

روحانی به قدرت دفاعی ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا و اسرائیل بدانند اگر روزی خواستند حماقتی انجام دهند در همان ساعات اولیه نابودی خودشان را رقم خواهند زد.

 امام‌جمعه رودسر با اشاره به انتصاب نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: جابجایی‌ها امری طبیعی است و رهبر عظیم الشان انقلاب در حکمشان از زحمات نماینده سابق قدردانی کردند و برای نماینده جدید سخنی گفتند که این خطاب به همه روحانیت است «مردم رشت و گیلان درگذشته تاریخ و دوران انقلاب و جمهوری اسلامی افتخارات بزرگ آفریدند و هرگونه خدمتی به آن مردم خدمت به انقلاب، تاریخ و هویت کشور است».

روحانی گفت: مردم به خود ببالند و افتخار کنند که کشور بستگی به گیلان دارد و از اسلام و نشر شیعه توسط مردم ما بود و روحانیت اصیل شیعه در طول تاریخ اگر همراه مردم بودند موفق بودند.

وی افزود: مردم خدمت‌گزار می‌خواهند که کنارشان باشند آقا و سرور که پز بدهد و قیافه بگیرد آن دوران گذشت./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد