صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







جامعه نیازمند انقلابی گری طلاب جوان است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: جامعه فعلی بیش از هر زمان دیگری نیازمند انقلابی بودن و انقلابی گری طلاب جوان است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب بسیجی گیلان در رشت با بیان اینکه طلاب از ادامه‌دهندگان راه پیامبران و ائمه اطهار (ع) هستند اظهار کرد: انقلابی بودن و […]

کد خبر : 30164 | 8:20 ق.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۳۹۷

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: جامعه فعلی بیش از هر زمان دیگری نیازمند انقلابی بودن و انقلابی گری طلاب جوان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب بسیجی گیلان در رشت با بیان اینکه طلاب از ادامه‌دهندگان راه پیامبران و ائمه اطهار (ع) هستند اظهار کرد: انقلابی بودن و انقلابی گری از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و طلاب باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با هر ابزار مشروعی نیازمند حفاظت است افزود: انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه شکل‌گرفته و برای تداوم خود نیازمند انقلابی گری طلاب است.

به گزارش فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به همکاری دانشگاهیان با طلاب بیان کرد: طلاب می‌توانند جایگاه انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف جامعه ازجمله دانشگاهیان و جوانان تبیین کنند.

امام‌جمعه رشت بسیج طلاب را بسط دهنده ارزش‌های انقلابی و اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ابتدا باید طلبه‌های بسیجی و حوزوی ما انقلاب اسلامی را بشناسند و با درک مسائل سیاسی و اجتماعی علاوه بر اینکه خود را از عقب‌ماندگی نجات دهند بلکه جامعه را نیز به رشد و بالندگی برسانند.

فلاحتی دانش و اشراف بر امور سیاسی را لازمه پیشرفت و حرکت انقلابی طلاب برشمرد و افزود: اگر طلاب ساده‌لوح باشند و از امورات سیاسی غافل شوند دشمن از ظرفیت آن‌ها سوءاستفاده و آن را طعمه قرار می‌دهد.

وی با اشاره به هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و راهبری معظم له در روشنگری تهدیدها و آسیب‌های پیش رو گفت: محققان سیا به این نتیجه رسیده‌اند که سال‌ها کار کردن برای انحراف جوانان نباید در دانشگاه‌ها باشد بلکه باید منشأ تربیت جوانان انقلابی یعنی همان حوزه‌های علمیه را هدف قرار داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه دشمن با قدرت در حال سرمایه‌گذاری برای انحراف حوزوی‌ها و طلاب جوان است بیان کرد: اینکه گفته می‌شود طلاب و روحانیون جایگاه خود را در مقایسه با ابتدای انقلاب ازدست‌داده‌اند از ترفندهای دشمنان است درحالی‌که روحانیت در همه ابعاد و لایه‌های انقلاب اسلامی و جامعه حضور دارند.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه باید حوزه‌های علمیه با طلاب جوان در خصوص انقلابی بودن و انقلابی گری همت بگمارند تصریح کرد: امروز مطالبات مردم، مراکز آموزشی و سایر نهادها چندین برابر ابتدای انقلاب اسلامی‌ شده و لازم است طلابی که در جامعه حضور پیدا می‌کنند دارای سواد با سطوح عالی بوده تا توانایی پاسخ به شبهات را داشته باشند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه امروز نیاز جامعه به روحانیت بیشتر از گذشته احساس می‌شود گفت: با توجه به رشد جامعه و شبهات فراوان، طلاب و روحانیون باید سالانه بیش از ۱۰ جلد کتاب بخوانند.

وی به ارتباط مؤثر و مداوم طلاب گیلانی با طلاب قم تأکید کرد و افزود: طلبه‌های فاضل و معممی در مراکز بزرگ حوزوی نظیر قم، اصفهان و تهران حضور دارند که در علوم مختلف تبحر دارند و باید از ظرفیت و تجارب آن‌ها بهره گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم شرکت پررنگ در نماز جمعه گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب است که طی هر هفته میلیون‌ها نفر در آن شرکت می‌کنند و در آن مسائل جهان اسلام و دغدغه‌های مرتبط تبیین و واکاوی می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد