صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دشمن تلاش می کند با نفوذ ریشه انقلاب را خراب کند

  امام‌جمعه رودسر گفت: شهرک‌های موشکی سپاه پاسداران وحشتی بر دل دشمن به‌خصوص استکبار انداخته که از دست سپاه مقتدر ما عصبانی است و باید با این عصبانیت خود بمیرند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با دعوت و توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: آنچه در […]

کد خبر : 30220 | 8:31 ق.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۷

 
امام‌جمعه رودسر گفت: شهرک‌های موشکی سپاه پاسداران وحشتی بر دل دشمن به‌خصوص استکبار انداخته که از دست سپاه مقتدر ما عصبانی است و باید با این عصبانیت خود بمیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با دعوت و توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: آنچه در قیامت ما را نجات می‌دهد رعایت تقوا است پس باید از اعضا و جوارحمان مراقبت کنیم تا مبادا در آن دنیا علیه ما شهادت دهند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به هفته سلامت گفت: در هیچ آئینی مانند اسلام به مبحث سلامت پرداخته نشده و به پیشگیری پیش از درمان بیماری تأکید نکرده است.

امام‌جمعه رودسر به جدی گرفتن خطر نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن برای اینکه انقلاب را از درون استحاله و مردم را از آن ناراضی کند تلاش می‌کند بانفوذ خود ریشه انقلاب را خراب کند.

وی با اشاره به خطر روی آوردن مسئولان در حکومت علوی بیان کرد: مسئولان باید در تمام سطوح مراقب باشند چراکه یکی از آفت‌ها اشرافی زندگی کردن است، مسئولان باید با مردم باشند و مانند آنان زندگی کنند.

روحانی با گرامیداشت روز پاسدار و تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال ۵۸ تصریح کرد: تمام تلاش دشمن تضعیف سپاه پاسداران در داخل و خارج از کشور است و دشمن به‌خصوص داخلی‌ها مراقب باشند که روزی از مردم ما سیلی بزرگی خواهند خورد چراکه سپاه برای مردم و انقلاب است.

وی به عملکرد سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز سپاه پاسداران مقتدرانه در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در میدان ایستاده و جان‌فشانی می‌کند و اسرائیل فهمیده اگر بخواهد جبهه مقاومت را بشکند باید به این نهاد ضربه بزند به همین دلیل هرازگاهی به سوریه موشک‌پرانی می‌کند.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عالم لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته‌اند تصریح کرد: شهرک‌های موشکی سپاه پاسداران وحشتی بر دل دشمن به‌خصوص استکبار انداخته که از دست سپاه مقتدر ما عصبانی است و باید با این عصبانیت خود بمیرند.

روحانی با بیان اینکه و تمام امید مردم و رهبر انقلاب به سپاه است گفت: امروز سپاه پاسداران ذوالفقار علی زمان است و هر جا لازم باشد بر فرق دشمن فرود خواهد آمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد