صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







سپاه پاسداران کارهای بسیار بزرگی برای نظام و انقلاب اسلامی انجام داده است

امام‌جمعه آستارا دفاع از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از خطوط قرمز سپاه دانست و گفت: اگر کسی بخواهد نقش و اقدامات سپاه را در کشور کم‌رنگ کند و آن را نادیده بگیرد به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی خیانت کرده است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره […]

کد خبر : 30222 | 8:34 ق.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۷

امام‌جمعه آستارا دفاع از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از خطوط قرمز سپاه دانست و گفت: اگر کسی بخواهد نقش و اقدامات سپاه را در کشور کم‌رنگ کند و آن را نادیده بگیرد به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن سال‌روز میلاد اباعبدالله حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: مردم و مسئولین در جشن‌های و اعیاد نیمه شعبان حضور پرشور داشته باشند.

به گزارش فارس، امام‌جمعه آستارا به اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن سال‌روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام(ره) قرار داریم تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای بسیار بزرگی برای کشور، نظام و انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی برچیده شدن گروه‌های تجزیه‌طلب و منافق در اوایل انقلاب، حضور در جنگ تحمیلی و عرصه های سازندگی بعد از جنگ، دفاع از حریم هوایی کشور، مقابله با جنگ نرم دشمن، مهار فتنه‌های منطقه‌ای و به زمین زدن حکومت خودخوانده داعش را از اقدامات سپاه از آغاز تأسیس تاکنون دانست.

خطیب جمعه آستارا دفاع از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از خطوط قرمز سپاه دانست و بیان کرد: اگر کسی بخواهد نقش و اقدامات سپاه را در کشور کم‌رنگ کند و آن را نادیده بگیرد به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

حافظ‌نیا افزایش ثروت ملی، اشتغال‌زایی، افزایش افتخارات تولیدکنندگان داخلی در عرصه‌های بین‌المللی، کاهش تورم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن را از دستاوردهای حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: مردم و مسئولین باید خرید و استفاده از کالای ایرانی را برای خود افتخار بدانند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد