صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







حفظ ارزش های الهی برای حافظان نظام اسلامی باید در الویت باشد

امام‌جمعه بندرانزلی گفت: نمی‌شود در برابر مفاسد اجتماعی و اقتصادی بی‌تفاوت بمانیم و بگوییم حضور ما فقط در جبهه‌های نظامی است، نباید در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بی‌تفاوت باشیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: توجه نسبت به خود و خودسازی با […]

کد خبر : 30224 | 8:50 ق.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۷

امام‌جمعه بندرانزلی گفت: نمی‌شود در برابر مفاسد اجتماعی و اقتصادی بی‌تفاوت بمانیم و بگوییم حضور ما فقط در جبهه‌های نظامی است، نباید در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بی‌تفاوت باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: توجه نسبت به خود و خودسازی با عبادت و عبودیت و تضرع در پیشگاه خداوند از حیث تقویت‌های درونی و الهی تحقق می‌یابد و اگر این‌گونه نشود نمی‌توانیم بگوییم پاسدار اسلام هستیم.

وی گفت: برای مصون ماندن از این تهدیدها باید توجه به خودسازی و معنویات داشته باشیم که ماه رجب و شعبان از بهترین ماه‌ها برای خودسازی است.

به گزارش فارس، امام‌جمعه بندرانزلی با بیان اینکه  ائمه معصومین در عرصه جهاد با ظلم از همه‌چیزشان گذشتند تصریح کرد: ما به‌عنوان پاسداران انقلاب و حافظان این نظام اسلامی، ارتش، سپاه و آحاد جامعه باید حفظ ارزش‌های الهی را بر هر چیز دیگری در اولویت قرار دهیم و به تعبیر رهبری مسئولان در جمهوری اسلامی نمی‌توانند در برابر گناه و ترویج آن بی‌تفاوت بمانند.

شمس‌الدین بیان کرد: جهاد و تلاش در همه عرصه‌های میدان جهاد و نفس و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی در هر عصر و زمان باید مدنظر باشد، انسان مؤمن و پاسدار دین خدا و نظام اسلامی، باید توجه کند در عرصه‌های جهاد جایش خالی نباشد.

وی افزود: نمی‌شود در برابر مفاسد اجتماعی و اقتصادی بی‌تفاوت بمانیم و بگوییم حضور ما فقط در جبهه‌های نظامی است، نباید در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بی‌تفاوت باشیم.

امام‌جمعه بندرانزلی اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی انسان مؤمن از قرآن و دین خسته نمی‌شود و در مواجهه با مشکلات مبتلابه یاس و ناامیدی نخواهد شد، انسان مؤمن همواره باید امیدوار و بانشاط باشد و در مسیری که مربوط به او است مجاهدت کند.

خطیب جمعه بندرانزلی گفت: انسان مؤمن و پاسدار حق، باید آگاه و بصیر و شجاع باشد و با هرگونه انحرافی در جامعه مقابله کند، نمی‌توانیم جوی درست کنیم و بگوییم فلان آقا هرچه می‌گوید درست است حتی اگر در برابر رهبری بایستد.

وی با تأکید بر دلجویی از خانواده شهدا اظهار کرد: آحاد مردم و مسئولان وظیفه‌دارند نسبت به تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اهتمام لازم را داشته و گذشت زمان نباید خدمت‌رسانی و تکریم این خانواده‌ها را کمرنگ کند.

وی تاکید کرد: نباید تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان تنها به سرکشی و گرفتن عکس یادگاری و انتشار آن در فضای مجازی خلاصه شود چراکه این بزرگواران، یادگاران رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت هستند و باید همگی در جهت رفع مشکلات زندگی و معیشتی آنان تلاش کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد