صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مسئولان شورای هماهنگی به عنوان نخبگان دینی و سیاسی در کشور تاثیر گذار باشند

مدیران و مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نخبگان دینی و سیاسی می توانند در عرصه های مختلف تبلیغاتی و فرهنگی کشور تاثیرگذار باشند. آیت الله علم الهدی با بیان اینکه امروز ارزشهای دینی بیش از پیش مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است تاکید کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی وارد […]

کد خبر : 30310 | 8:28 ق.ظ | ۶ اردیبهشت , ۱۳۹۷

مدیران و مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نخبگان دینی و سیاسی می توانند در عرصه های مختلف تبلیغاتی و فرهنگی کشور تاثیرگذار باشند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه امروز ارزشهای دینی بیش از پیش مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است تاکید کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی وارد عرصه مبارزه شده و متولیان فرهنگی و تبلیغاتی کشور باید برای مقابله با آن چاره جویی کنند.

آیت سید الله احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در همایش رؤسای دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مشهد مقدس گفت: وظایف و رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار فراتر و گسترده تر از اداره و برگزاری مراسم عمومی و مناسبت های کشور است.

امام جمعه مشهد افزود: مدیران و مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نخبگان دینی و سیاسی می توانند در عرصه های مختلف تبلیغاتی و فرهنگی کشور تاثیرگذار باشند و با نفوذ و قدرت خود فراتر از وظایف سازمانی در گوشه و کنار کشور فعال و تاثیرگذار باشند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه هر چه قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی بیشتر می شود، دشمنی ها و توطئه ها علیه نظام اسلامی بیشتر می شود، گفت: انقلاب اسلامی جبهه استکبار جهانی را به عقب رانده است و بنابراین دشمن آرام نمی نشیند و از طریق جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی وارد عرصه مبارزه و تخریب ارزشها شده و با تمام قوا و تمام توان با این ارزشها مقابله می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: امروز ارزشهای دینی بیش از پیش مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و برای مقابله با این تهاجم باید در درون دلها و احساسات و افکار عمومی نفوذ کرد و مجموعه نهادهای تبلیغی کشور باید با توجه به گستردگی و نوع این تهاجمات رور به روز مترقی تر و متحول تر و تاثیرگذار تر عمل شود.

آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه مردم ما دین‌دار و علاقه‌مند به شریعت هستند، گفت: وقتی به برخی ساختارشکنی ها اعتراض می کنیم، برخی موضع گیری می کنند و می‌گویند «الآن مسئله اقتضا نمی‌کند و صلاح نیست»، حتی برخی متدینین، وقتی رهبری وارد عرصه می‌شوند، با ایشان زاویه پیدا می‌کنند. در حالی که دشمن از پنجره جنگ نرم وارده شده و تلاش می کند، چهره و صبغه دین را از نظام و انقلاب بگیرند و متأسفانه عزیزان ما در عرصه‌های مختلف به این نکته توجه ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نفوذ بیماری سکولاریسم در برخی از جریانهای سیاسی و حتی دینی کشور افزود: ما باید دین باوری را تبلیغ و در کشور ترویج دهیم تا مردم از نظام و اسلام جدا نشوند زیرا مردم انقلاب را به خاطر اسلامیت و ارزشهای دینی می خواهند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین در مقابل موضع گیری های به حق، مقاومت می کنند و برخی بی تفاوت هستند گفت: نباید به خاطر جلب رضایت عده ای با حفظ ارزشهای دینی و مقابله با نفوذ دشمن مخالفت کرد.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: متاسفانه از خود باختگی بعضی از مسئولان در مقابل دشمن از آفت هایی است که امروزه گریبانگیر کشور شده و نباید برای جلب رضایت عده ای با اسلام و ارزشهای دینی و رهبری زاویه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اگر این انقلاب و نظام از اسلام فاصله بگیرد، مردم راهشان را از نظام جدا خواهند کرد اظهار کرد: بنده با شادی مردم هیچ مخالفتی ندارم ولی شادی نباید به قیمت غضب خداوند حاصل شود و ارزشها را زیر پا بگذارد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: شما به عنوان متولیان تبلیغ در کشور باید برای حفظ دین و ترویج دین باوری و مقابله با دشمن فعالیت کنید و با سلاح تبلیغ برای مقابله با این تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی چاره اندیشی نمائید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد