صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره) و یوم الله ۱۵خرداد به صورت مجزا برگزار می شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و یوم الله۱۵خرداد، نباید به یک مراسم واحد اکتفا شود، بر ضرورت بازخوانی آرمان شهدای ۱۵ خرداد و اهداف امام راحل تاکید کرد. نصرت الله لطفی صبح امروز در دومین روز از همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای […]

کد خبر : 30409 | 2:15 ب.ظ | ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۷


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و یوم الله۱۵خرداد، نباید به یک مراسم واحد اکتفا شود، بر ضرورت بازخوانی آرمان شهدای ۱۵ خرداد و اهداف امام راحل تاکید کرد.

نصرت الله لطفی صبح امروز در دومین روز از همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یوم الله تاریخی ۱۵ خرداد به آغاز ۳۰ سال زعامت مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: هر یک از این مراسم باید به صورت شایسته، مجزا و مطلوب در همه استانها برگزار شود.

وی افزود: یوم الله تاریخی و سرنوشت ساز ۱۵ خرداد نباید تحت الشعاع مراسم ملکوتی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قرار گیرد و به عنوان یک مراسم مستقل و واحد، در همه استانها به آن پرداخته شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تقارن لیالی قدر و ماه مبارک رمضان، با مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: می توان از فضای معنوی این ایام و ظرفیت مساجد و محافل و مجالس عزاداری برای بیان آرمانهای امام راحل و همچنین تبیین آرمان شهدای ۱۵ خرداد به نحو شایسته و مطلوب استفاده کرد.

وی در ادامه به اشتراکات مهم نهضت حضرت امام خمینی(ره) با حکومت علوی و آثار معنوی دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: این برکات و آثار باید برای مردم تشریح شود. شهدای ۱۵ خرداد برای چه به شهادت رسیدند؟ مگر آرمان و هدف آنها جز دفاع از اسلام و تحقق عدالت بود؟

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: اشتراکات زیادی میان آرمان شهدای ۱۵ خرداد و شب های قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) در دفاع از ولایت و تحقق عدالت وجود دارد که از این ظرفیت می توان در تشریح پیام های واحد آن در این ایام استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز زعامت پربرکت مقام معظم رهبری به عنوان خلف شایسته حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: دشمن طی سالهای گذشته کارآمدی ولایت فقیه و نظام دینی را در خنثی سازی توطئه های گوناگون ملاحظه کرده و بنابراین، جایگاه ولایت را هدف قرار داده و ما امروز باید از حکومت ولایی و نقش بی بدیل ولایت فقیه بیش از پیش دفاع کنیم.

نصرت الله لطفی با اشاره به نقش بی بدیل رهبری در هدایت سکان انقلاب در دریای متلاطم مشکلات و عبور از بحران های پیش روی نظام و ملت ایران گفت: انقلاب اسلامی در ۳۰ سال زعامت امام گونه و معجزه گونه ی مقام معظم رهبری، بحران ها و توطئه های زیادی را پشت سر گذاشته که به مراتب دشوارتر از گذشته بوده و با هدایت و رهبری فرزند خلف و جانشین حضرت امام راحل به خوبی خنثی و سرکوب شده و ما امروز باید قدردان این موهبت باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه سخنانش به نقش ایران در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی در عراق، سوریه، جبهه مقاومت و مسئله داعش اشاره کرد و افزود: سید حسن نصرالله به عنوان یک رهبر عربی و یکی از شخصیت های شاخص بین المللی که نقش زیادی در جنگ ۳۳ روزه دارد در دیدار با مقام معظم رهبری در ایران می گوید: با افتخار دستان مبارک مقام معظم رهبری را بوسیدم تا دنیا بداند سربازی از سربازان امام خامنه ای هستم.

لطفی در ادامه تاکید کرد: بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد و بیان آرمان شهدای مظلوم آن که در راه دفاع از اسلام ناب به شهادت رسیدند، باید با نگاه ویژه در همه استانهای کشور برگزار شود و از فرصت و فضای ماه مبارک رمضان به نحو شایسته در این خصوص استفاده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد