صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب دستاوردهای معنوی آن باید به همه دنیا صادر شود

وزیر کشور تاکید کرد: استانداری های کشور با تمام ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در برگزاری هر چه باشکوهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همراهی می کنند. عبدالرضا رحمانی‌فضلی جمعه ۷ اردیبهشت در بیستمین همایش روسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد اظهار کرد: در حوزه توازن‌سازی بین‌المللی، درحال حاضر ایران […]

کد خبر : 30419 | 2:35 ب.ظ | ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۷

وزیر کشور تاکید کرد: استانداری های کشور با تمام ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در برگزاری هر چه باشکوهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همراهی می کنند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی جمعه ۷ اردیبهشت در بیستمین همایش روسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مشهد اظهار کرد: در حوزه توازن‌سازی بین‌المللی، درحال حاضر ایران سنگین‌ترین وزنه تعادل در منطقه به شمار می‌رود و بدون ایران هیچ مسأله‌ای قابل ‌حل نیست.

وزیر کشور اضافه کرد: از روزهای اول پیروزی انقلاب، برخی اینگونه تحلیل می کردند که شکل گیری این انقلاب اقدام خود آمریکایی‌ها علیه شاه بوده و از لحاظ سیاسی هم این تحلیل در آن مقطع قابل قبول بود، در حالی که آمریکا نمی‌توانست به طور مستقیم وارد ایران شود و شوروی سابق هم در آن زمان در جایگاهی بود که این اقدام را دخالت در حوزه مجاور می‌دانست و پاسخ می‌داد.

رحمانی فضلی افزود: با تمام این شرایط انقلاب اسلامی به لطف خدا پیروز شد و با قدرت به مسیرش ادامه داد، اما از همان روز ۲۲ بهمن باز این تحلیل‌ها وجود داشت که انقلاب نمی‌تواند دوام داشته باشد و آمریکایی‌ها نمی‌گذارند که این انقلاب ادامه پیدا کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد:: انقلاب از همه این چالش ها و مشکلات عبور کرد و بلافاصله پس از انقلاب، انواع توطئه ها از قبیل‌کودتا، تحرکات گروه‌های مخالف و بازماندگان ساواک و ‌جنگ تحمیلی اتفاق افتاد و تا به امروز این اقدامات و تحرکات بر علیه نظام و ملت ایران وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در همه این ۴۰ سال مدام در حال تهدید، تلاش برای تضعیف و براندازی و ناکارآمد نشان دادن نظام در دنیا هستند، اظهار داشت:اکنون مواجهه دشمنان با ما روی موضوعاتی است که حریم‌ها و مناطق ممنوعه آنها بوده‌است، به عنوان مثال، انرژی هسته‌ای برای آنها منطقه ممنوعه است، اگر هم قرار است کشوری از این امکان استفاده کند، باید درچارچوب‌های خاص آن‌ها ورود کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر ایران در حوزه توازن‌سازی بین‌المللی، سنگین‌ترین وزنه تعادل در منطقه به شمار می‌رود و بدون ایران هیچ مسأله‌ای در منطقه نمی تواند به سرانجام برسد.

رحمانی فضلی با اشاره به تاثیر ایران در منطقه گفت: ایران در سوریه، یمن، عراق، لبنان و جبهه مقاومت و مواجهه با اسرائیل بدون حضور فیزیکی و نظامی و به صورت مشورتی توانسته تاثیرگذار و تعیین کننده باشد.

وی اضافه کرد: امروز ایران را تحت یک عنوان جعلی و با اتهام بی اساس حمایت از تروریسم محکوم می کنند و یا بحث حقوق بشر را مطرح می کنند در حالی که ایران هیچ گاه حامی تروریسم و ناقض حقوق بشر نبوده و در مقایسه با دیگر کشورها، کمترین تعرض و تخلفی در این مورد نداشته است.

وزیر کشور گفت: ۴۰ سال از انقلاب می گذرد و اصول مورد قبول ما، منطبق با اسلامی است که امام خمینی(ره) معرفی کرد و حامی و ترویج کننده صلح و عدالت است و ما به آن اسلام و اصول معتقدیم و به این ارزشها و ایمان و اعتقاد داریم.

وی  با تاکید بر امید، نشاط، وحدت و معرفی یافته ها و دستاوردهای معنوی انقلاب گفت: همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب این دستاوردهای معنوی باید به همه دنیا صادر شود و در قالب فیلم و با ابزارهای جذاب و در فضای مجازی منتشر گردد.

رحمانی فضلی در ادامه اظهار داشت ما این دستاوردهای ارزشمند در عرصه های معنوی و علمی را تحت فشار و تحریم و با محدودیت های بسیار به دست آورده ایم و باید با اتحاد و همدلی آنها را به نسل جدید که در حال تغییر است، منتقل نمائیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی راه طولانی در پیش دارد تاکید کرد: استانداری ها با تمام قدرت با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همکاری و همراهی می کنند.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه شرایط امروز نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده یادآور شد: امروز تغییراتی در سبک زندگی و وسایل ارتباطی ایجاد شده که باید به آنها توجه داشته و خود را با آنها منطبق کنیم تا بتوانیم بدون مشکل به مسیر خود ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: رهبری نیز بارها به این موضوع اشاره فرموده اند و بهترین راهکار برای اداره مطلوب جامعه توجه به منویات رهبر معظم انقلاب است که همواره با رهنمودهای خود این مسائل را متذکر می شوند و ما نیز باید گوش به فرمان ایشان باشیم تا انقلاب از آسیب ها در امان بوده و به مسیر خود ادامه دهد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد