صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله فلاحتی: سازمان‌های فرهنگی در مقوله امر به معروف و نهی از منکر موفق عمل نکردند

رئیس هیات امناء، مدیرعامل و اعضای مجمع مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان صبح امروز با حضرت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت دیدارکردند. در این دیدارصمیمی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام روح بخش قرآن کریم ابتدا سردارسیدعلی آقازاده رییس هیات امناء […]

کد خبر : 30442 | 3:03 ب.ظ | ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۷

رئیس هیات امناء، مدیرعامل و اعضای مجمع مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان صبح امروز با حضرت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت دیدارکردند.

در این دیدارصمیمی پس از تلاوت آیاتی چند از کلام روح بخش قرآن کریم ابتدا سردارسیدعلی آقازاده رییس هیات امناء مجمع مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان در سخنان کوتاهی ضمن معرفی اعضای حاضر و نیز تشریح اهداف مجمع در سراسر کشور و استان گیلان، اظهارکرد: مجمع مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان سازمانی رسمی و دارای اساسنامه و مجوز رسمی است که مطالبه گری اهداف برجسته این تشکیلات را تشکیل می دهد.

وی به افراد حاضر در این سازمان اشاره کرد و افزود: اکثر جمع حاضر از رزمندگان و جهادگران دوران دفاع مقدس، امتحان پس داده و از چهره های موثر در اجرای ماموریت های دینی و اخلاقی استان هستند.

آقازاده با اشاره به ضرورت جذب نیروهای جوان خاطرنشان کرد: حرکت سازمان مردم نهاد رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان گیلان به سوی جذب،سازماندهی و بکارگیری جوانان خوش نام و شایسته درگیلان است.

آنگاه آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز خرسندی ازدیدار با یادگاران دوران دفاع مقدس و جمع حاضر اظهارداشتند: قبلاً طی مقاله ای نوشتم که امربه معروف و نهی از منکرباید وزارتخانه داشته باشد و هنوز هم بر این عقیده هستم واگر توفیق شد  این موضوع را پیگیری می کنم.

ممکن است کسانی بگویند که سازمانهایی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد امربه معروف و نهی از منکر، دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه ماموریت دارند. بله، ولی باید در پاسخ گفت که این سازمانها موفق عمل نکردند.  اینها باید نیازهای نهادهای حکومتی و مردمی امربه معروف و نهی از منکر را تامین کنند.

مسئله امربه معروف و نهی ازمنکرآنقدر برای رهبرمعظم انقلاب دارای اهمیت است که بعد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ایشان در اولین سخنرانی شان به این مهم پرداختند و آنرا در اولویت  خود قراردادند.

ایشان با بیان اینکه برخی ازما انتظارشق القمردارندو میخواهند خطبه های نماز ما چنین بشود و یا چنان بشود؛ تصرح کرد: خطبه های نماز جمعه بایدعامل وحدت ، برادری و تذکر باشد .البته شماها نیز نظارت کنید بر امور.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: به عنوان رده های مردمی امربه معروف و نهی از منکر از وجود شما در شورای فرهنگ عمومی استان بهره خواهیم برد.

ایشان در پایان ضمن ردشایعه برخی حاشیه سازان تاکید کرد: انتقال مساجد به سازمان اوقاف و امورخیریه استان از اساس صحت ندارد و شایعه است.

.

 http://ahrargil.com/wp-content/uploads/2018/04/photo_2018-04-30_08-17-47.jpg

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد