صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






زیربنای اهداف همه انبیای الهی ساختن انسان است

آیت الله فلاحتی زیربنای اهداف همه انبیای الهی را ساختن انسان دانست و گفت: اگر انسان ساخته شود همه چیز اصلاح می شود. آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان ۱۱ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز معلم که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام عصر(عج) و ابراز خرسندی از حضور […]

کد خبر : 30467 | 9:06 ق.ظ | ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۷

زیربنای اهداف همه انبیای الهی ساختن انسان است

آیت الله فلاحتی زیربنای اهداف همه انبیای الهی را ساختن انسان دانست و گفت: اگر انسان ساخته شود همه چیز اصلاح می شود.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان ۱۱ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز معلم که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام عصر(عج) و ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی دانش و دانشگاهیان، زیربنای اهداف همه انبیای الهی را ساختن انسان دانست و گفت: اگر انسان ساخته شود همه چیز اصلاح می شود.

وی بنیاد قرآن را بر تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: مشکلات انسان امروز در مواجهه با علم این است که بشر هنوز ساخته و آماده پذیرش نشده است.

امام جمعه رشت با اشاره به بعضی از قوانین غرب نظیر همجنسگرایی، این قوانین را با هیچ منطق و دانشی سازگار ندانست و آن را نتیجه آماده نبودن و ساخته نشدن بشر دانست و متذکر شد: خداوند برای انسان تکالیفی را واجب کرده و این تکالیف در راستای آماده شدن بشر برای تربیت است.

آیت الله فلاحتی، برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را در تقویت ایده‌پردازی موثر و ضروری دانست و اضافه کرد:‌ باید سمت و سوی آموزش‌ها در سطوح مختلف به ‌سمتی سوق داده شود تا علاوه بر تربیت نیروهای کاردان و متخصص بستر لازم جهت ایجاد کارآفرینی توسط دانش‌آموختگان مراکز علمی مهیا شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد