صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روز جهانی قدس، روز ابراز محبت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: روز جهانی قدس، روز ابراز محبت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین است. نشست ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست ضمن تبریک […]

کد خبر : 30542 | 2:29 ب.ظ | ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: روز جهانی قدس، روز ابراز محبت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین است.

نشست ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست ضمن تبریک ایام خجسته ماه شعبان المعظم، گفت: ماه شعبان ماهی سرشار از رحمت و بخشش الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، روز جهانی قدس را میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس تصمیمی راهبردی و طرحی هوشمندانه از سوی امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود که ان شاء الله به آزادی قدس شریف منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر است، اظهار کرد: پس از گذشت سی و نه سال از ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان یکی از  مهم‌ترین و ضروری‌ترین الویت‌های مسلمانان جهان قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به تعابیر روز جهانی قدس در صحیفۀ حضرت امام(ره)، اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی از روز جهانی قدس به عنوان روز اسلام و روز مبارزه مستضعفان با مستکبران جهان یاد کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با تبیین منویات مقام معظم رهبری دربارۀ روز جهانی قدس، گفت: ایشان از روز جهانی قدس به نماد صف‌بندی مظلومان در برابر زورگویان و روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلام تعبیر کرده اند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) با طرح روز جهانی قدس، توطئه فراموشی فلسطین را خنثی کرد، افزود: با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، موضوع فلسطین به عنوان یکی از محوری‌ترین موضوعات جهان اسلام قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فراگیرشدن تدبیر حضرت امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان، اظهار کرد: امروزه در بسیاری از نقاط دنیا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود و این روز به نقطۀ وحدت مسلمانان جهان برای ابراز انزجار از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه دین مبین اسلام به ما آموخته است که در برابر فریاد مظلوم سکوت نکنیم، گفت: هفتاد سال از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر دژخیمان صهیونیستی می‌گذرد و ان شاء الله ثمره این مقاومت به آزادی قدس شریف منجر خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم جعلی و ددمنش اسرائیل در فلسطین، تصریح کرد: نگاه مردم مظلوم فلسطین به حضور امیدبخش مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه لازم است مقدمات برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس به بهترین شکل ممکن فراهم شود، افزود: روز جهانی قدس روز ابراز محبت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با اشاره به تقارن روز جهانی قدس با روز ۲۳ ماه مبارک رمضان، گفت: از فرصت ارزشمند شب‌های قدر در مساجد، تکایا و حسینیه‌‌ها برای زمینه‌سازی برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس نهایت بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و فراگیرشدن شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: با توجه به حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی می‌توان از ظرفیت مناسب این فضا برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان بهره برد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد