صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هشدار!؛ به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حمید روحانی

راحت‌طلبان و آسوده‌خواهاني كه در درازاي نهضت امام، انقلاب اسلامي و در دوران دفاع مقدس از صحنه غايب بوده‌اند امروز با يك دنيا گستاخي به خود مي‌بالند كه پادگاني فكر نمي‌كنند! * * * اگر پادگاني‌ها، این رزمندگان پاکباخته نبودند امروز محفل‌نشينان رفاه‌طلب و خودخواه چگونه مي‌توانستند در سيماي جمهوري اسلامي به خودنمايي بنشينند؟ * […]

کد خبر : 3067 | 1:53 ب.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۲

روحانی حمید2

راحت‌طلبان و آسوده‌خواهاني كه در درازاي نهضت امام، انقلاب اسلامي و در دوران دفاع مقدس از صحنه غايب بوده‌اند امروز با يك دنيا گستاخي به خود مي‌بالند كه پادگاني فكر نمي‌كنند!

* * *

اگر پادگاني‌ها، این رزمندگان پاکباخته نبودند امروز محفل‌نشينان رفاه‌طلب و خودخواه چگونه مي‌توانستند در سيماي جمهوري اسلامي به خودنمايي بنشينند؟

* * *

كساني كه با حربه «پادگاني‌ها» به رزمندگان،‌ آزادگان، ايثارگران، جانبازان و ديگر نيروهاي حزب‌اللهي دهن‌كجي مي‌كنند، انقلاب اسلامي را نشناخته و در راه ملت ايران حركت نمي‌كنند.

* * *

آيا ما مي‌توانيم پيرو اسلام ناب محمدي باشيم و با وجود اين شعار دهيم كه «تا قيامت نمي‌توانيم با امريكا قهر باشيم»؟

هشدار

ديرزماني است كه دست‌هاي مرموزي به كار افتاده است تا ملت ايران و فرزندان انقلاب اسلامي را با حربة «افراطي‌گري»، «خشونت‌طلبي» و «تندروي» منكوب كند و از راه امام و انقلاب باز دارد. استكبار جهاني و در رأس آن شيطان بزرگ به درستي دريافته است كه امروز تبليغات زهرآگين و ضدانقلابي آنان در ميان ملت بيدار، هشيار و دشمن‌شناس ايران به اندازة پشيزي برد ندارد و نمي‌تواند مايه فريب و گمراهي شود، از اين رو، تلاش دارد اغراض و اميال استعماري و ضدمردمي خود را از زبان كساني بازگو كند كه در تاريكي و ناآگاهي به‌سر مي‌برند و يا آلت دست دشمن شده‌اند.
گفتمان برخي از نامزدهاي يازدهمين دورة انتخابات رياست جمهوري، از عقده‌گشايي، انتقام‌جويي، ترويج انديشه‌هاي ليبراليستي، كنار زدن خط امام و كمرنگ كردن آرمان‌هاي انقلاب اسلامي نشان دارد. برخي از نامزدها اين روزها در تبليغات انتخاباتي خود، سخناني را مطرح مي‌كنند كه ماية تاسف و نگراني است مانند اين‌كه:
ما تا قيامت نمي‌توانيم با امريكا قهر باشيم!!
من با دنيا آشتي مي‌كنم!!
مشكل من افراطي‌گري است!
مشكل من با افراطيون است!
ما افراد موثر را خانه‌نشين كرديم!!
برخورد كنسولي با ايران خوب نيست!
غرور ملي ايرانيان را بازمي‌گردانم
روزگاري بود كه پاسپورت ايراني در دنيا اعتبار داشت و بدون ويزا به غالب كشورها مسافرت مي‌كرديم اما امروز…
و…
بايد ملت ايران از كساني كه اين‌گونه سخنان دوپهلو و بودار را بر زبان مي‌رانند توضيح بخواهند كه منظور از افراطي‌گري چيست و از ديد آنان افراطيون چه كساني هستند؟
آيا افراطيون آن نيروهاي حزب‌اللهي و انقلابي جان‌بركفند كه با شعار مرگ بر امريكا كاخ‌ها و كاخ‌نشينان را مي‌لرزانند؟! آيا افراطيون از ديد برخي از اين نامزدها ملت قهرمان‌پرور ايران است كه در برابر آز و نياز استعماري امريكا در درازاي سي و اند سال گذشته قهرمانانه ايستاده و به سازش و كرنش تن در نداده است؟
آيا این ملت ايران است که مي‌خواهد تا قيامت با امريكا قهر باشد يا اين امريكا است كه مي‌خواهد با اسلام ناب محمدي (ص) تا قيامت بستيزد؟
ما در مجلس بودجه‌اي براي براندازي در امريكا تصويب نكرده‌ايم. ما صدها فرستنده در دنيا ضد امريكا به كار نينداخته‌ايم ما نگفته‌ايم و نمي‌گوييم كه ريشة ملت امريكا را بايد خشكاند. ما تروريست‌هاي خون‌آشام و درنده‌اي به نام‌هاي طالبان، القاعده، النصره را با پول و سلاح، مجهز نكرده و به خاك امريكا گسيل نداشته‌ايم. ما با رژيم‌هاي ضدمردمي و آدمكشاني ديكتاتور به نام‌هاي آل خليفه، آل سعود و… براي سركوب ملت‌ها همدست نشده‌ايم.
ما براي سرنگوني يك دولت به جرم اين‌كه با ما همدست نيست كشوري را به حمام خون تبديل نكرده‌ايم.
آيا ما مي‌توانيم به اسلام ناب محمدي (ص) پاي‌بند باشيم و با وجود اين اعلام كنيم كه «تا قيامت نمي‌توانيم با امريكا قهر باشيم»
آيا ملت ايران امروز با دنيا قهرند كه برخي در تبليغات انتخاباتي خود نويد مي‌دهند كه من اگر رييس جمهور شوم: با دنيا آشتي مي‌كنم!!
آيا بيش از يكصد و بيست كشور غيرمتعهدها و… از كشورهاي دنيا نيستند؟ و تنها امريكا و چند كشور زورگو و فزون‌خواه اروپا كشورهاي جهان به شمار مي‌آيند؟!!
آيا آن نامزدي كه مي‌گويد با دنيا آشتي مي‌كنم ادعاي دشمنان ايران را تكرار نمي‌كند كه مي‌گويند ايران در انزوا قرار گرفته است؟ آيا زبان امريكا را در دهان ندارد؟!
راستي كسي كه در راه انقلاب يك سيلي نخورده و در راه مبارزه پاي او به كلانتري نرسيده است آيا حق دارد امروز براي ملت قهرمان‌پرور، سخت‌كوش و فداكار ايران نقشه راه ترسيم كند و به عنوان ميراث‌خوار انقلاب شعار دهد كه
با دنيا آشتي مي‌كنم و يا تا قيامت نمي‌توانيم با امريكا قهر باشيم و حماسه‌آفريني‌هاي ملت انقلابي ايران را افراطي‌گري و خشونت‌طلبي بخواند؟!
كساني كه تا ديروز با دولت‌هاي تسليم‌طلب و اشرافي‌گري همدست و همراه بوده و در آن دولت‌ها پست و مقامي داشته‌اند امروز براي به دست آوردن آراي ملت ايران به گونه‌اي شعار مي‌دهند و سخن مي‌گويند كه انگار در طول اين سي‌و اند سالي كه از انقلاب اسلامي مي‌گذرد در صحنه نبوده‌اند و امروز به عنوان ناجي ملت و كشور نزول اجلال كرده‌اند تا «عزت و غرور ملي ايرانيان را بازگردانند»!! امنيت و آزادي را ارزاني بدارند!! از تجاوز به حقوق ديگران پيشگيري كنند!! و فقر و فساد را ريشه‌كن سازند!!
آيا در دولت تسليم‌طلبان و نيز در دولت اشرافي‌گري اين‌گونه مشكلات و معضلات وجود نداشت كه اين حضرات نفس نكشيدند يا چون در آن دولت‌ها سهم و موقعيتي داشتند مشكلات ناچيز شمرده مي‌شد؟ آيا آن بزرگواري كه امروز از ديدن دختر فقيري در سر چهارراه‌ها رنج مي‌كشد تا ديروز كجا بوده است؟ آيا امروز اين صحنه اسف‌بار پديد آمده است؟! و اگر او به مقام رياست جمهوري دست يابد آيا اين‌گونه صحنه‌هاي اسف‌بار خود به خود از ميان مي‌رود.
راستي هدف از غرور و عظمت ملي كه مي‌خواهند به ايرانيان بازگردانند چه عظمت و غروري است كه امروز ملت ايران از آن محروم است؟! آيا از آن نوع غرور ملي است كه محفل‌نشينان فراماسونري در دوران پهلوي اول و دوم به ملت ايراني ارزاني داشتند و با حاكم كردن كاپيتولاسيون، سرجوخه‌هاي عربده‌كش بيگانه را بر جان و مال و ناموس ملت ايران مسلط كردند.
راحت‌طلبان و آسوده‌خواهاني كه در درازاي نهضت امام و انقلاب اسلامي و در دوران دفاع مقدس از صحنه غايب بوده‌اند امروز با يك دنيا گستاخي به خود مي‌بالند كه پادگاني فكر نمي‌كنند!! و با دهن‌كجي به نيروهاي نظامي و انتظامي و سپاهي و بسيجي افتخار دارند كه «سرهنگ» نيستند.
آيا اين نيروهاي رزمنده و جان بر كف پادگان‌ها نبودند كه از جان و مال و زن و فرزند و زندگي و هستي چشم‌ پوشيدند زير تانك رفتند، روي مين رفتند و در سنگر شرف و كرامت مقاومت كردند و با نثار خون خود ايران را از تجزيه و نابودي رهايي بخشيدند؟
اگر پادگاني‌ها (يعني نيروهاي رزمنده و پاكباخته)‌ نبودند امروز محفل‌نشينان رفاه‌طلب و خودخواه چگونه مي‌توانستند براي كسب مقام و شهرت و رياست در سيماي جمهوري اسلامي به خودنمايي بنشينند و نمك بخورند و نمكدان بشكنند؟
بايد دانست كساني كه با حربه «پادگاني‌ها» به رزمندگان عزيز و نيروهاي حزب‌اللهي و انقلابي (آزادگان، ايثارگران، جانبازان و…) و خانواده شهدا دهن‌كجي مي‌كنند، انقلاب اسلامي را به درستي نشناخته و راهشان از راه ملت قهرمان‌پرور ايران جداست.
برخي از اين‌ها به جاي اين‌كه با الهام از رهنمودهاي مقام معظم رهبري كه اين سال را سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي ناميدند در انديشه حماسه‌آفريني باشند، و در راه رونق بخشيدن به توليد ملي، به وجود آوردن ثبات اقتصادي، پيشگيري از واردات بي‌حساب و كتاب، جلوگيري از ريخت و پاش‌هاي افسارگسيخته، بي‌عدالتي‌ها رانت‌خواري‌ها، سوء مديريت‌ها و… كه موجب مشكلات توانفرسا شده است، طرح و برنامه بدهند در انديشه سازش و كرنش در برابر امريكا هستند و راه حل همه مشكلات را تسليم شدن در برابر امريكا مي‌پندارند و با بزرگ نماياندن يك سلسله امتياز‌هاي ناچيز و دلخوش‌كننده دوران ستم‌شاهي مانند اعتبار پاسپورت مي‌خواهند دستاوردهاي عظيم علمي و سياسي عصر انقلاب را ناچيز بنمايانند و با سياه‌نمايي و تخريب نظام براي خود جايگاهي به دست آورند.
اميد است ملت آگاه، هوشيار و بيدار ايران با آزمون از دوره‌هاي حاكميت تسليم‌طلبان، رفاه‌طلبان اشرافي و منحرفان ارتجاعي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به نامزدي راي دهند كه از پيروان راستين اسلام ناب محمدي (ص) باشد و آرمان‌هاي امام و مقام رهبري را پاس بدارد و با ملت مسلمان، شريف و سربلند همراه باشد، رضاي خدا جويد و راه امام پويد.

والسلام علی من اتبع الهدی
20/3/1392






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد