صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برای حضور حدکثری در انتخابات 24 خرداد

بیست و چهارم خرداد نقطۀ عطف حماسۀ سیاسی ملت غیور ایران است. در این روز سرنوشت ساز آحاد ملت مسلمان ایران با خلق حماسه ای پرشور پاسخی پر معنا به جهانیان خصوصاً ستمکاران غرب خواهند داد تا ثابت نمایند که سرنوشت خویش برای ساختن فردایی برگرفته از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) را به […]

کد خبر : 3070 | 1:50 ب.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۲

SONY DSC

بیست و چهارم خرداد نقطۀ عطف حماسۀ سیاسی ملت غیور ایران است. در این روز سرنوشت ساز آحاد ملت مسلمان ایران با خلق حماسه ای پرشور پاسخی پر معنا به جهانیان خصوصاً ستمکاران غرب خواهند داد تا ثابت نمایند که سرنوشت خویش برای ساختن فردایی برگرفته از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) را به دست خود رقم خواهند زد. بیست و چهارم خرداد روز ملت ایران است، روزی که با هر رأی خود پیامی آشکار به سردمداران استکبار جهانی خواهند داد. روزی است که شور و نشاط و خواستن و توانستن سراسر ایران اسلامی را فرا می گیرد تا صحنه هایی پرشور از انتخابات حیاتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و در برخی نقاط انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را بیافرینند. عظمت این انتخابات تا جایی است که تمامی شبکه­های زنجیره­ای ماهواره و سایت­های خبری به بیگانگان دنبال دلسرد نمودن مردم هستند. اما تاریخ سی و چهار ساله حضور مردم در انتخابات مختلف نشان داده است که هربار هجمۀ دشمن بیشتر شود اراده ملت و عزم و غرور ملی برای انتخاب اصلح منسجم تر خواهد شد. آنان از شناخت این ملت عاجزند همچنان که تاکنون با وجود توطئه های مختلف طعم تلخ شکست را از عظمت ملت غیور ایران اسلامی چشیده­اند. اینک در برهۀ حساس انتخابات ریاست جمهوری مردم ایران با توکل به پروردگار و بهره­گیری از بیانات معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کاندید اَصلَح را برخواهند گزید که شایسته این ملت و اقتدار برآمده از خون پاک شهیدان گرانقدر باشد. بی­ شک انتخاب اصلح با شناخت آموزه­های اصیل امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری کسی است که در برابر فتنۀ دشمنان خم به ابرو نیاورده و حرکت تعالی بخش انقلاب اسلامی را که سند چشم انداز پیشرفت کشور است دنبال نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با دعوت از عموم مردم فهیم گیلان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عظمت حضور مردم این استان را نمادی بارز از آگاهی و روحیۀ انقلابی آحاد گیلانیان برمی­شمارد. بی­ شک حضور فعال و مسئولانۀ گیلانیان در انتخاب فرد اصلح در کرسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  وعدۀ تحقق حماسۀ سیاسی و حماسه اقتصادی است که در جای جای میهن اسلامی برگ زرّینی از این حماسۀ ماندگار را رقم خواهد زد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد