صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اسلام توانسته با حکومت اسلامی دنیا را به حیرت در آورد

نماینده ولی فقیه در گیلان رسالت علمای شیعه را چند نکته دانست و گفت: آیت الله طباطبایی در کتاب المیزان، خودسازی را مهترین وظیفه انسان دانسته است.  حجت الاسلام رسول فلاحتی پیش از ظهر در گردهمایی ائمه جمعه علما، روحانیون و طلاب گیلان در استقبال از ماه مبارک  رمضان، اظهار کرد: انسان شاکله اش بر این […]

کد خبر : 30705 | 8:46 ق.ظ | ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان رسالت علمای شیعه را چند نکته دانست و گفت: آیت الله طباطبایی در کتاب المیزان، خودسازی را مهترین وظیفه انسان دانسته است.

 حجت الاسلام رسول فلاحتی پیش از ظهر در گردهمایی ائمه جمعه علما، روحانیون و طلاب گیلان در استقبال از ماه مبارک  رمضان، اظهار کرد: انسان شاکله اش بر این استوار است که در دنیا منعفت طلبی کند تا جایی که عده ای در این دنیا منعفت طلبی شان  پایانی ندارد.

وی با بیان اینکه جمعی دیگر از افراد به معاد و آخرت اعتقاد دارند، افزود: این بخش اندازه ای از دنیا توشه بر می دارند که  تحصیل عقبی نمایند.

به گزارش ۸ دی، نماینده ولی فقیه در گیلان رسالت علمای  شیعه را چند نکته دانست و تصریح کرد: آیت الله طباطبایی در کتاب  المیزان، خودسازی را  مهترین  وظیفه انسان دانسته است.

حجت الاسلام فلاحتی بیان اینکه  وظیفه دیگر علمای شیعه مسلح به دانش علی الخصوص به دانش دین می باشد، افرود:  در طول تاریخ شیعه این حجم از شبهه به اسلام و شیعه نمی شده است و وظیفه پاسخگویی این شبهه بر عهده علما  می باشد.

وی افزود: در دین و شریعت اسلامی هیچ  کمبودی نداریم اما باید دید چقدر ما در این زمینه  بهره گرفته ایم.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اسلام توانسته است با حکومت اسلامی دنیا را به حیرت  در آورد، افزود: مکتب کاپیتالیسم سرنوشتی جز سرنوشت کمونیست شرق   ندارد و نابود خواهد شد.

وی گفت: روایتی بسیار داریم که  ما را تشویق به علم و دانش   کرده اند و این نشان می دهد که   جاهل با عالم  در یک ردیف قرار نمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه دیگر علما و روحانیون را دعوت مردم به خدا دانست اما آنچه مورد تاکید است این است که باید قبل از هرکاری به خود سازی بپردازیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد