صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران و جهان اسلام افتخار است

معاون فرماندار رضوانشهر گفت: تهدیدها و دشمنی های آمریکا با ملت و کشور عزیز ایران سلامی از ابتدا بوده و هست، زیرا اصل موضوع دشمنی با اسلام و قرآن و فرهنگ ناب اسلامی است. ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، ۲۶ اردیبهشت در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست ونهمین سالگرد عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 30759 | 8:02 ق.ظ | ۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۷

آمریکا دشمن اسلام و قرآن و فرهنگ ناب اسلامی است
معاون فرماندار رضوانشهر گفت: تهدیدها و دشمنی های آمریکا با ملت و کشور عزیز ایران سلامی از ابتدا بوده و هست، زیرا اصل موضوع دشمنی با اسلام و قرآن و فرهنگ ناب اسلامی است.

ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، ۲۶ اردیبهشت در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست ونهمین سالگرد عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد، ضمن قرائت وصیت نامه الهی و سیاسی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: حفظ وحدت و انسجام و پرهیز از چنددستگی و حمایت از دولت و مجلس و پشتیبانی از محرومین و مستضعفین همواره مورد تاکید رهبر کبیر انقلاب و همچنین رهبری معظم می باشد.

به گزارش ایکنا، وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و لزوم بهره گیری از برکات این ایام، گفت: به جهت تقارن ماه رمضان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) باید تدابیری در مساجد و اماکن مذهبی توسط دستگاه های فرهنگی و هیئت های امنای مساجد، بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی در این راستا اتخاذ گردد.

معاون فرماندار رضوانشهر، به تبیین شخصیت و جایگاه امام راحل پرداخت و افزود: همه دستگاه ها، موسسات و سازمان ها برای برگزاری باشکوه برنامه ها و مراسم ارتحال امام(ره) در سطح شهرستان باید اهتمام ویژه و جدی داشته باشند.

چراغی، خطاب به شهرداران ضمن تاکید بر فضاسازی شهری در این ایام، جمع آوری بنرها و موارد تبلیغی غیر مرتبط را خواستار شد.

این مقام مسئول، به استناد یک تحلیل سیاسی به اقدام جاهلانه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و متذکر شد: سناریوهای جدیدی که آمریکا برای خروج از برجام برای ایران پیش بینی کرده است، ایجاد تنش و چنددستگی در ایران برای تقویت بحران اقتصادی و هدایت آن به سوی آشوب، شکل گیری یک جنگ منطقه ای که بی شک به سوی اروپا و روسیه و مناطق دیگر گسترش می یابد، وارد شدن کشورهای منطقه در یک مسابقه اتمی و اتمی جلوه دادن کامل می باشد.

وی ادامه داد: علی رغم همه مشکلاتی که کشور ما در حال حاضر با آن روبروست و شاید تشدید هم بشود، برای کسانی که با هر استدلالی تصور می کنند اقدامات وحشیانه ترامپ ممکن است کوچکترین تغییر مثبتی در هر جهت بشود و گره ای از کوچکترین مشکلات ما بگشاید، جز اینکه اظهار تاسف کنیم و از این همه بی درایتی و نادیده گرفتن تاریخ و عقل سلیم در سرنوشت کشور خود بلرزیم، پاسخی نداریم.

امام خمینی(ره) برای ملت ایران و جهان اسلام افتخار است

چراغی خاطرنشان کرد: به تاسی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند «مهمترین نیاز امروز دنیای اسلام، وحدت و پیشرفت علمی است» امروز بیداری در دنیای اسلام به وجود آمده است و برغم تلاش غربی ها برای انکار آن، این بیداری زمینه ساز گرایش بیشتر به اسلام و نویدبخش آینده ای بهتر است لذا تهدیدها و دشمنی های آمریکا با ملت و کشور عزیز ایران سلامی از ابتدا بوده و هست، زیرا اصل موضوع دشمنی با اسلام و قرآن و فرهنگ ناب اسلامی است.

معاون فرماندار رضوانشهر، همچنین به حماسه سوم خرداد اشاره کرد و گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس و یادآور جانفشانی و ایثار رزمندگان و ایستادگی ملت ایران اسلامی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی، امام جمعه رضوانشهر نیز، با اشاره به در پیش بودن ماه عبادت، تقوا و نزول قرآن، گفت: حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران و جهان اسلام افتخار است لذا اگر دستورات  علمای دین را نصب العین قرار دهیم مسلمین جهان مشکلی نخواهند داشت.

وی با تاکید بر فرمایشات حضرت امام مبنی بر اینکه دین از سیاست جدا نیست، تصریح کرد: اهمیت این واژه به جهانیان ثابت شده است.

این کارشناس دینی، با تصریح بر اینکه معمار کبیر انقلاب در مقابل استکبار جهانی با قدرت عظیم ملت ایستاد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی برای مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان از قداصت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه رضوانشهر یادآور شد: ضمانت دسترسی به وحدت و انسجام ملی بستگی به اجرای دقیق فرامین مقام معظم رهبری دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد