صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه « اخلاق انتخاباتی» در گالری مارلیک رشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برگزاری نمایشگاه «اخلاق انتخاباتی» در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت خبر داد. رضا ثقتی با بیان این خبر گفت: امروز تمام بستر و زمینه برای انتخاباتی پر شور و حماسه‌ساز و وحدت‌آفرین، آماده و مهیا است. در چنین حالتی هنرمندان و اصحاب رسانه، با همه ابزاری که […]

کد خبر : 3080 | 11:42 ق.ظ | ۲۲ خرداد , ۱۳۹۲

22084t

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برگزاری نمایشگاه «اخلاق انتخاباتی» در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت خبر داد.

رضا ثقتی با بیان این خبر گفت: امروز تمام بستر و زمینه برای انتخاباتی پر شور و حماسه‌ساز و وحدت‌آفرین، آماده و مهیا است. در چنین حالتی هنرمندان و اصحاب رسانه، با همه ابزاری که در اختیار دارند، برای تحقق بخشیدن این حماسه سیاسی گام‌های ماندگاری برخواهند داشت.

رئیس اداره ارشاد رشت در ادامه افزود: نمایشگاه «اخلاق انتخاباتی» به همین منظور به همت هیأت روضات الحسین (ع) شهرستان رشت و با همکاری اداره ارشاد رشت از شنبه 18 خرداد لغایت جمعه 24 خرداد در دو نوبت صبح و عصر در گالری مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا است.

ثقتی همچنین در این باره گفت: این نمایشگاه شامل 40 اثر در ابعاد 50 در 70 با موضوع اخلاق انتخاباتی است که در معرض دید عموم علاقمندان قرار دارد. همچنین نشریه‌ای با موضوع «50 سال مقاومت و پیروزی» نیز در این نمایشگاه توزیع خواهد شد.

رئیس ارشاد رشت در پایان با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات و رأی به اصلح‌ترین فرد بصیرت و معرفت انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت، گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی ضامن سلامت و صلابت انتخابات است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد