صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام جهانی روز قدس وحدت مسلمانان در حمایت از فلسطین است

ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر روز گذشته، ۷ خرداد در جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس شهرستان، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، گفت: همه باید بستر لازم را برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که مصادف است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و […]

کد خبر : 31088 | 3:04 ب.ظ | ۹ خرداد , ۱۳۹۷

وحدت مسلمانان در حمایت از فلسطین پیام جهانی روز قدس است

ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر روز گذشته، ۷ خرداد در جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس شهرستان، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، گفت: همه باید بستر لازم را برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که مصادف است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف فراهم نماییم.

به گزارش ایکنا، وی روز قدس را یک روز جهانی دانست که یک پیام جهانی دارد و آن وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به حساسیتی که امروز در منطقه با آن مواجه هستیم و تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی و در رآس آن آمریکا گسترده تر از سال های گذشته است، امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

چراغی، خواستار حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و گفت: ملت شریف ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن در منکوب کردن توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی در پشتیبانی از نظام و ارزش های انقلاب به تاسی از رهبر معظم انقلاب همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

معاون فرماندار رضوانشهر یادآور شد: راهپیمایی روز قدس از مقابل سپاه ناحیه رضوانشهر راس ساعت ۱۱ روز جمعه، ۱۸ خرداد مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و از مسیر چهاراه امام(ره) و خیابان ۲۲ بهمن به سمت مزار شهدای غریب بنده(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی، امام جمعه رضوانشهر نیز، ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، بیان کرد: روز قدس نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام است.

وی خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز قدس شد و عنوان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه های دشمنان اسلام را خنثی و معادلات سیاسی جهان را تحت تاثیر قرار می دهد.

این کارشناس دینی، از مردم شریف شهرستان رضوانشهر خواست با حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از آرمان های فلسطین و قدس شریف اعلام کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد