صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رأی هر ایرانی پایه‌های معادلات استکبار را فرو می‌ریزد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 24 خرداد پایه‌های معادلات استکبار را فرو می‌ریزد و رأی هر ایرانی اقتدار و مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد و دشمنان انقلاب اسلامی را سرافکنده‌تر می‌کند. آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در آزمونی […]

کد خبر : 3114 | 9:28 ق.ظ | ۲۳ خرداد , ۱۳۹۲

رمضانی رضا

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 24 خرداد پایه‌های معادلات استکبار را فرو می‌ریزد و رأی هر ایرانی اقتدار و مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد و دشمنان انقلاب اسلامی را سرافکنده‌تر می‌کند.

آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی در آزمونی بسیار مهم قرار گرفته است، اظهار کرد: پرتو حضور گسترده مردم در انتخابات فراتر از مرزهای خاکی کشور است.

*24 خرداد پایه‌های معادلات استکبار را درهم می‌ریزد

وی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارای اهمیت ویژه‌ای دانست و تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد پایه‌های معادلات استکبار را در هم می‌ریزد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، دینداری و التزام به قانون را جزو انتظارات مردم از رئیس جمهور منتخب دانست و افزود: رئیس جمهور باید قانونمند باشد و برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تلاش کند.

وی با تصریح بر اینکه رئیس جمهور باید کرامت انسانی و جایگاه آرای پاک مردم را پاس بردارد، اذعان کرد: رئیس جمهور باید با نهضت خدمت‌رسانی اعتماد مردم به نظام و مسئولان را محکم‌تر و استوارتر کند.

رمضانی، امانت‌داری، شجاعت، وارستگی، تدین، داشتن برنامه و … را از ویژگی های یک رئیس جمهور ذکر کرد و یادآور شد: ملت بزرگ ایران اسلامی باید با توجه به ملاک‌ها و معیارها و تطبیق آن با کسانی که کاندیدا شده‌اند، دقت‌های لازم در انتخاب فرد اصلح را داشته باشند و کسی را برگزینند که چرخه رشد و شکوفایی کشور را به صورت جهشی بالا ببرد.

وی، ایجاد فضای معنوی و اخلاقی در جامعه، فرصت‌سازی در عرصه‌های کار و تلاش برای جوانان و امیدآفرینی نسبت به آینده را کمترین قدردانی از حماسه‌آفرینان سیاسی دانست که باید توسط منتخب مردم در 24 خرداد صورت گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه میزان پایبندی دینی کاندیداها التزام عملی آن‌ها به اخلاق انتخاباتی را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این آزمون و امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آیند.

*مردم برنده انتخابات 24 خرداد هستند/رأی هر ایرانی اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

وی با اشاره به اینکه ترویج احساس نشاط و امید بین مردم از وظایف دولت است، متذکر شد: عدالت در تمام بخش‌ها باید بین مردم پیشرفت داشته باشد.

رمضانی مردم را از انتخاب افراد حاشیه‌ساز برحذر خواند و یادآور شد: مردم به دنبال افرادی باشند که حاشیه‌ساز نباشند.

وی افزود: مسئولیت سنگین ریاست جمهوری باید به فردی سپرده شود که تجربه مدیریت در عرصه‌های اجتماعی را داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ولایت را رکن نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: افرادی که در عرصه انتخابات ورود می‌کنند باید دنبال اعتمادسازی بین مردم باشند.

وی مردم را برنده انتخابات 24 خرداد دانست و خاطرنشان کرد: هر رأی یک فرد ایرانی اقتدار و مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد و دشمنان انقلاب اسلامی را سرافکنده‌تر می‌کند و روح بلند و ملکوتی امام (ره) و شهدای انقلاب خوشنود می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد