صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت، باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با بیان اینکه فلسطین هدف اصلی انقلاب اسلامی شمرده می شود گفت: روز قدس مشعل مبارزه مسلمانان جهان با صهیونیست‌ها است. علیرضا انصاری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت، ۱۲ خرداد در نشست ستاد برنامه ریزی روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد اظهار کرد: راهپیمایی […]

کد خبر : 31156 | 9:24 ق.ظ | ۱۳ خرداد , ۱۳۹۷

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با بیان اینکه فلسطین هدف اصلی انقلاب اسلامی شمرده می شود گفت: روز قدس مشعل مبارزه مسلمانان جهان با صهیونیست‌ها است.

علیرضا انصاری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت، ۱۲ خرداد در نشست ستاد برنامه ریزی روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال حساس تر و باشکوهتر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  با هماهنگی های دستگاه های اجرایی مراسمات پیش رو هدفمند و با شکوه برگزار خواهد شد گفت: ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان ریشه در آموزه های دینی داشته و یکی از اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی شمرده می شود.

 انصاری اذعان کرد: مسلمان باید در برابر مظلومان دنیا احساس مسئولیت کرده و این مطلب در آموزه های دینی و اسلامی بارها آورده شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت اذعان کرد: دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دیر باز در عرصه جهان پهناور وجود داشته اما به صورت انسجام بخش و هدفمند نبود که با نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس توسط معمار کبیر انقلاب با انسجام جهانی همراه شد و راهپیمایی این روز با عظمت خاص همه ساله در سراسر جهان برپا می شود.

وی به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: روز قدس متعلق به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

انصاری  با تاکید بر اینکه روز قدس مشعل مبارزه با صهیونیست ها است گفت: این مشعل با وحدت و هم دلی مسلمانان جهان همواره  جهت حمایت و هم دردی با مردم مظلوم فلسطین روشن است و استکبار جهانی درصدد خاموش کردن این وحدت است که تا کنون موفق نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت اظهار کرد: با حضور پر رنگ در راهپیمایی روز قدس امسال به دشمنان اسلام بفهمانیم که قضیه فلسطین هدف اصلی انقلاب اسلامی شمرده می شود.

 وی  تصریح کرد:  مراسم  سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمه الله علیه) ۱۴ خراد ساعت ۱۰ صبح  در مصلی رشت برگزار خواهد شد.

در پایان نشست هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان رشت پیشنهادات و نظراتشان در مورد هر چه باشکوهتر برگزار کردن راهپیمایی روز قدس در شهرستان رشت بیان کردند./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد