صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امروز شاهد فراگیر شدن تفکر و اندیشه های امام راحل در سراسر جهان هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امام خمینی (ره) معتقد بودند که برای رسیدن به خودکفایی نیازمند تکیه برتوان داخلی و قدرت مردم هستیم. حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که بعدازظهر یکشنبه در شهرستان انزلی برگزار شد با اشاره به ویژگی های […]

کد خبر : 31267 | 9:47 ق.ظ | ۱۶ خرداد , ۱۳۹۷

حجت الاسلام تسخیری - کراپ‌شده

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امام خمینی (ره) معتقد بودند که برای رسیدن به خودکفایی نیازمند تکیه برتوان داخلی و قدرت مردم هستیم.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که بعدازظهر یکشنبه در شهرستان انزلی برگزار شد با اشاره به ویژگی های فردی و اجتماعی امام راحل، اظهار کرد: مداومت و توجه به نماز اول وقت و انس با قرآن از مهم ترین ویژگی های شخصیتی ایشان بود.

 به گزارش مهر، وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همگان را به توجه به اخلاق، عرفان و تهذیب نفس توصیه می کردند، افزود: مقام معظم رهبری ایشان را فردی حکیم، آدم شناس، صبور، آینده نگر، تیزبین و دارای صراحت کلام و شجاعت توصیف می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان همچنین با بیان اینکه امام خمینی (ره) در اداره امور نظام با احدی تعارف نداشت، خاطرنشان کرد: نظم امام در امور فردی و مدیریتی زبانزد خاص و عام بود.

وی با تأکید براینکه امام به توان داخلی و قدرت ملت اعتقاد و اعتماد داشت، تصریح کرد: مبارزه با استکبار جهانی، دفاع از مظلوم در برابر ظالم از آرمان های امام و انقلاب بود.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه همچنین با اشاره به اینکه بنیانگذار نظام مقدس اسلامی رژیم صهیونیستی را غده سرطانی در جهان اعلام و اظهار کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین در برابر این غده سرطانی هدف نظام مقدس اسلامی و تمامی ملت های مسلمان و آزاده جهان است.

وی با بیان اینکه ایشان به تکیه برتوان و قدرت داخلی و عدم قابل اعتماد بودن شرق و غرب تأکید داشتند، گفت: ایشان معتقد بودند که برای رسیدن به رشد و توسعه و خودکفایی تنها باید به توان داخلی اعتماد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به حمایت ایشان از دولت ها اشاره کرد و یادآورشد: ایشان می فرمودند باید از قوا حمایت و اشتباهات و نواقص را گوشزد کرد.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه امروز شاهد فراگیر شدن تفکر و اندیشه های امام راحل در سراسر جهان هستیم، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دین اسلام دوباره احیا و جهان شاهد قدرت اسلام و مسلمانان شد.

تسخیری با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب در جهان است، گفت: مبارزه و ایستادگی ملت های مسلمان در برابر ظلم و ستم، پیروزی محور مقاومت و همچنین پیروزی حزب الله در انتخابات مجلس لبنان همه برگرفته از قدرت انقلاب و تأثیرات اندیشه های امام  در جهان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد