صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی ارتحال امام خمینی(ره) در غرب گیلان

مراسم عزاداری سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور هیئات مذهبی در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار شد. همزمان با بیست و نهمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، شهرستان‌های فومن، ماسال و صومعه‌سرا به برگزاری مراسم عزاداری و هیئات سینه زنی پرداختند. به گزارش شبستان، مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های غرب گیلان با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت […]

کد خبر : 31350 | 2:11 ب.ظ | ۱۵ خرداد , ۱۳۹۷

مراسم عزاداری سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور هیئات مذهبی در شهرستان‌های غرب گیلان برگزار شد.

همزمان با بیست و نهمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، شهرستان‌های فومن، ماسال و صومعه‌سرا به برگزاری مراسم عزاداری و هیئات سینه زنی پرداختند.

به گزارش شبستان، مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های غرب گیلان با حضور گسترده خود در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) بار دیگر با امام فقید خود تجدید پیمان کرده و ثابت کردند که هیچ موقع از مسیر انقلاب و آرمان‌های امام راحل خارج نمی‌شوند.

این مراسم در شهرستان ماسال با حضور پررنگ مردم در قالب هیئت سینه زنی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان تا گلزار شهدای ماسال برگزار شد.

همچنین مردم ولایتمدار صومعه‌سرا در این مراسم معنوی که به همت حوزه مقاومت بسیج و گردان بیت المقدس شهری، اداره ورزش و جوانان، کانون بسیج ورزشکاران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار شد، حضور داشتند و مداح اهل بیت به ذکر مصیبت پرداخته و مراسم سینه زنی و مدیحه سرایی صورت گرفت.

این مراسم معنوی در شهرستان صومعه‌سرا از مقابل سپاه صومعه‌سرا آغاز شد و تا گلزار شهدای مسجد جعفری این شهرستان ادامه داشت.

در شهرستان فومن تعداد زیادی از مردم ولایت مدار در خیابان‌های این شهرستان به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به عزاداری خیابانی پرداختند و با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های سیاه و با به همراه آوردن عکس ‌های امام خمینی(ره) عشق و ارادت خود را به معمار کبیر انقلاب نشان داده و به جهانیان ثابت کردند که هنوز تابع امر ولایت هستند.

گفتنی است؛ نام انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی در جهان شناخته شده و امروز در سراسر جهان نام امام در قلب‌های مردم جا افتاده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد